Megvalósult álom
Szöveges ítélet
Végre az álmom valóra vált! Hihetetlen érzés volt, amikor megtörtént az adásvétel és beülhetem az A8-asba, ami immár a sajátom volt. Elindultam hazafelé és egyszerüen nem hittem el, hogy ez nem csak egy tesztvezetés.
Majd egy évig kerestem mire megtaláltam azt az A8-ast ami megfelet nekem. kb. 30-at megnéztem, de szinte mindegyiket lelakták, lestrapálták, nem hordták szervizbe, visszahajtották a km-órát és igy tovább. Ezt is elvittem állapotfelmérésre amin szinte tökéletesnek bizonyult, a km-óra állás is valós volt.
Javasolták a jobb első lengőkar cserét, de a szerelőmhöz is elvittem, ő azt mondta még felesleges hozzányúlni.
1 hónapja van meg, eddig 4 ezer km-t mentem vele. A vezetési élmény csodálatos, a kényelem fantasztikus, eddig csak pozitivumokat említhetek.
Eredetileg 3.3 tdi-t szerettem volna, de nem találtam megfelelőt. Mikor már többször beutaztam az országot és még mindig nem találtam meg az igazit akkor lettem figyelmes erre a 2.5tdi-re. Igaz, nem gyorsul úgy mint a 3.3-as, de elégedett vagyok a teljesítménnyel is. Egy chiptuningal már megközelítheti azt az erőt. De az is igaz, hogy evvel az autóval nem száguldozni kell hanem méltóságteljesen cirkálni.
Meg is teszi hatását, eszméletlenül vonza a tekinteteket :)
Nem egy mindennnapi jelenség.
A fogyasztás városban kicsivel 10 felett, országúton 8 liter körül alakul. Klímával picit több. De megéri, mert pillanatok alatt behűti az autót. Előtte egy Clio-m volt, de ha napon volt az autó és 50 fok volt a kocsiban, 20 perc kelett, hogy elviselhető legyem a hőmérséklet.
2008.01.11: Sajnos pár hiba előjött. Az üa. szintjelzőnél elektromos probléma, javítani lehetett, nem kellett alkatrész. A nagyobbik gond, hogy szivárgott a gázolaj a tank zárófedelénél és ez miatt többször is lelevegősödött a rendszer, majd egy 5-6 óra állás után nem indult be. Ha sokat indítózol és bírja az aksi akkor talán beindul, de ezt nem javaslom mert árthat az adagolónak. Hát nekem is ártott, mert adagoló probléma is jött. Az adagoló elosztótest-membránja repedt meg. Ha már ennyire szétszedték a gépet, akkor már teljes vezérlés csere. Van pár szíj + sokkal több görgő + feszítők. Szelepfedél-tömítés csere. Talán 180ezerbe megáll.
Ettől függetlenül szeretem!!
Hibalista
- Csak apróbb dolgok:
- csomagtér világítás, a duda nem szól, jobb oldali elektromos tükör nem működik.
- Üa. szivárgás. Javítás 20ezer.
- Adagoló javítás: 80ezer.
- A szervóolajat kinyomta mert meglazult egy bilincs. Ezt kicseréltem, majd új olajat raktam bele. Ez 3000 forint.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Hering, Pécs
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Clio 1.6 16v | Következő autója? | A8 vagy Q7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
