Korrekt, megbízható, kicsit iszákos
Szöveges ítélet
Miel?tt megvettem rengeteg autóm volt közel 30 év alatt, így volt mihez hasonlítani. Közvetlen el?tte egy kit?n? állapotú 200-as Mercim volt. Ma is vissza sírom. Az A 8-as valóban a "haladás technikája" a mechanikai szerkezetek terén, de sok apróság visszaköszön az el?djéb?l a 100-asból. Pédául a motortér belsejének m?anyagborításai rendkívül könyen repednek törnek el szereléskor. Az ajtók díszlécei sem valami id?t állóak. A bels? összeszerelés korrekt. Nem lötyög, nem zörög rázós úton sem. A rugózás viszont eléggé "feszes". A motor ereje meggy?z?en viszi a kocsit bár szerintem lehetne halkabb is, de ez a "hangoskodás" egyértelm?en az automatának köszönhet?. A váltó szerintem szépen vált. "Manuális" váltásnál 110-120-as tempónál 2-be vissza rakva nagyon jól lehet el?zni. A fogyasztás....., aki ilyen autót vesz annak számítania kell rá, hogy a 300 LE-?t valamib?l el? kell állítani és még az automata ia rátesz egy lapáttal. Ha megnézzük és összevetjük egy automata 2,9-es Scorpio fogyasztásával még arrais rájövünk, hogy igen kedvez?, mert az is hasonlóan megeszi a magáét, de a két autó között "fényévnyi" különbség van. A Mercihez és a BMW-hez, ha egyenrangú akar velük lenni, azért még egy kicsit "n?ni" kell.
Hibalista
- Motorházfedél nyitó huzal kiszakadt.(5500.- Ft anyag + 4000.- Ft munkadíj ). Bal els? alu. leng?kar csere (felújított ) tokkal-vonóval 13000.-Ft.
Ide hordtam szervizbe
Lényegtelen hibák voltak a felsoroltak, szinte bármelyik "normálisabb" szerel? megcsinálja.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | E 200 | Következő autója? | Mercedes |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
