Kedvez? ár-érték arányú limuzin
Szöveges ítélet
Nekem bejott, nagyon kenyelmes, gyors ha kell, bar foleg autopalyara termett, a budapesti utak nem tesznek jot a futomunek. Az alkatreszarak eleg dragak hozza, utangyartott alkatresszel nem erdemes probalkozni. Fel eve rendeltem Nemetorszagbol sport fekbetetet, fektarcsat, komplett elso futomuvet (lengokarokat, gombfejeket), de ezeket azota ki kellett cserelni: a fek nagyon jol fogott de nyikorgott minden megallaskor (legalabb a gyalogosok tudtak, hogy lassitok:)) A bal oldali elso futomu teljesen megadta magat fel ev alatt, gyarira visszacsere 200eFt. (Az utangyartott rendeles volt osszesen 150eFt (fek+tarcsa+futomu), de vegulis nem erte meg, viszont mas alkatreszt erdemes az ebay.de-n megnezni).
Ettol fuggetlenul megbizhato, egyszer sem adta meg magat. Viszonylag olcson lehet venni, ha a teljes birtoklasi koltseget nezzuk (ertekvesztes+szerviz+fogyasztas) akkor a nyujtott szolgaltatasokhoz kepest szerintem a legjobb valasztas. Mondjuk egyenerteku egy uj 5-6 millios autoval, de azok kozul melyik tud 300LE-t es ilyen kenyelmet, presztizse meg meg mindig sokkal nagyobb, mint mondjuk egy uj Mondeonak. Gondban lennek ha masik autot kellene valasztanom.
A negykerekmeghajtast sokan lebecsulik, korabban BMW Coupe-m volt, az telen halal volt, bar abban meg nem volt kiporgesgatlo, csak teli automataprogam. Mivel sokat megyek sielni ez viszonylag fontos.
Fogyasztas varosban 15-20Liter, autopalyan 12-13Liter, a dizel kevesebbet eszik, de annyival dragabb is, hogy csak azoknak erje meg akik sokat autoznak vele.
A valto 4 sebesseges tiptronic, lehet kezzel is valtani, de ritkan szoktam, akkor viszont nagyon utos (egyes vege 80Km/ora), automataban mar 40-nel felkapcsol negyedikbe. Hianyzik az otodik fokozat (autopalyas fogyasztashoz) es a sportprogram, ezek ujabbakban mar vannak (erdekes, hogy a ket evvel oregebb BMW-m ezeket tudta).
Az ulese nagyon kenyelmes, mindig szenvedek ha mas autot kell vezetnem.
Hibalista
- Futóm? (300e), motorvezerlo elektronika (40e)
Ide hordtam szervizbe
Obudai Autojavito, draga, de korrekt, van minden raktaron nem kell tobbszor visszamenni, ertenek is hozza.
Erdemes atlagosan havi 50000Ft szerviz es alkatreszdijjal kalkulalni.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 16 l |
Előző autója? | 325C | Következő autója? | BMW X5 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
