Ha főzni tudna, felhoznám a garázsból...
Szöveges ítélet
Magam sem akartam elhinni, amikor a barátom felhívott, hogy eladja. Gyorsan kihasználtam zavart elmeállapotát és remeg? kezébe tollat eröltettem, elhomályosult tekintete el?tt egy messzir?l is jól látható pénzhalmot lobálva leadminisztráltuk a dolgot. Amikor végre kettesben maradtunk, csak az S8 és én, arcmimikámat feladva nyálcsorgatva jártam körbe. Aztán a másik irányból is körbejártam, de onnét is ugyan olyan gyönyör? volt.Olyan a segge, mint "dzsenifer lopeznak". Belül minden b?r, triptonic, TV., Navi, organza függöny-bocs függöny légzsák stb.
4200 cm3, 360Le. Kicsi chiptunning, / menjen mááá a dög/ . Aztán kétoldali kipufogó, színre fújt h?t?maszk, dobókocka, sz?r?s kormányvéd?, feny?fás illatosító,villogó spriccnigombok...
Amikor belaktam irány az autópálya. Kiadós keresgélés után találtam 300 méter egybefügg? aszfaltfelületet. Csodás élmény volt. Gyorsulás, stabil kanyarvétel, pofás fékek. De inkább tárcsa... Szóval szeretem. Kellene szerezni egy biturbót rá... Olvastam egy kollegától, hogy lehiggadt az A8-ban. Nekem ez nem sikerült, bár kétségtelen, hogy udvariasabb és türelmesebb lettem a többi lóer?gyárral szemben. Bár néha még felbosszant egy-egy "sebességsárga suzuki" vagy egy identitás zavaros bMW-s. De nem szapulom más izlését, van nekik éppen elég bajuk, mert nem audival járnak....
Ja, és a hibái. Eredménytelenül kenem mindenféle kozmetikummal mert öregszik. Gondolkodom a hibernálásán, bár inkább az izzás jellemzi használatát. Remélem a gyárban elkészítik majd a 2006. S8-át. Ha az egész perselymalac kondát is kell leölnöm érte de veszek egy olyat.
Hibalista
- a motor körül a laikus számára teljesen értelmetlenül kanyargó vékonyka rés-olajcsövek riadt tekintettel törtek darabokra mikor nem éppen aprócska ujjaimmal megérintettem felszínüket. A vákuumos szabályzó müanyaga eltört, és egyszer teljesen váratlanul kifogyott az ablakmosó folyadék is. Ami érdekes, hogy a vékony csövek mennybe menetele után a kocsi ugyan úgy funkcionált, csak a computer jelzett leveg? és benzin adagolási hibát.
- Az el?z? iromány elkészülése óta kisebb felújitás vált szükségessé. A vezérlést kellett kicserélni. Úgymint vezérm?szij, görg?k, feszit?k. stb. MINDEN A8,S8 gazdának szivb?l javaslom, hogy a boldog és eufórikus vásárlási mámort követ?en azonnal cseréltesse ki ezeket az alkatrészeket. Rengeteg bosszúságtól és gigantikus mennyiség? készpénz elherdálásától menekül meg ha id?ben kicseréli az alkatrészeket.
Ide hordtam szervizbe
bár néha bermuda háromszög, elt?nnek a bels? szönyegek / de a kutya alatt mindig meg lehet lelni ?ket/ a XX. kerületi ÖCSI M?VEK-ben még nem sikerült csalatkoznom. Szakszer?ség helyett a célszer?ség és a sallangmentes gyógyítás jellemzi ?ket.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Egyszer véletlenül elvittem a Porschéba. Ennél nagyobb hiba csupán a n?sülésem volt. az óradíj elolvasása után sorompót kiszakítva menekültem. Minden alkatrészt 200% drágábban adnak. Sajnos nagyon ?rzik a helyet, ezért néha ráfanyalodik a becsületes S8-as tulaj a rendes vásárlásra náluk...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | AUDI A8 1998. 4.2 Q | Következő autója? | ha kilehelte lelkét, bebalzsamozom. csak audi S8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
