A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (1994-2002)

A8 4.2 Quattro Triptronic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csillagrombolo

Szöveges ítélet

Az autot kb. 1 perc alatt lehet megszeretni, amikor beleul az ember, pedig meg be se inditotta. Aztan mondjuk 5 km vezetes utan mar tudja, hogy neki EZ KELL. Felelmetes ereje van, azert a 4200 kobcenti az 4200 kobcenti, ezzel senki se vitatkozhat. Nyomatekra is boven 400 Nm felett van, amire mar dizelben is bologatnak sokan. Nullarol talan kicsit lomha ahogy megindul, de mondjuk vezetovel egyutt kb. 2 tonna, azt nem lehet csak ugy kiloni semmivel se. Viszont 50-60 utan mar felelmetes vihar van, ami 210-220 kornyekeig nem is szunik meg. 140-150 felett meg hihetetlen nagyot lep. Az egyetlen gond a motorral talan az, hogy kicsit jobban kijohetne a szep V8as hang, de igy is gyonyoru ahogy szol.
Elmeny vele kozlekedni, senki nem dudal ra, senki nem villogtat, BPen nem jonnek ki ele, nem mennek be keresztbe, nem probalnak meg letolni, mindenki megtartja a kello tavolsagot. Ezt imadom.
Belul maga a tokeletes kenyelem. Es nem csak a vezetonek! Ebben hatul tobb hely van, mint a legtobb kozepkategorias autoban elol. Egyszeruen nem faraszto vele letekerni 1000km-t egyben. De attol fuggetlenul meg ez is inkabb csak 4 szemelyes auto szerintem, akarmilyen szeles is.
Illuzioi senkinek se legyenek, fenntartani nem olcso, ha az atlag autokhoz hasonlitjuk. Fogyasztas mondjuk autopalyan 9 literben megall, stabil 170es tempo mellett, ami mondjuk szerintem nem rossz, de pl. biztositas evente mondjuk 150 kilo legalabb van, Cascot senkit nem kot ra, vagy csak hihetletlen extrem aron. Alkatreszarak meg haveri alapon is eleg jo arakon porognek, de ez van. Luxusauto, nagyon nagy motorral, nem lehet olcso. De amit ad erte azt megeri.

Ja es vigyazat csapda!! Aki ilyet vesz, tobbet nem akar mast venni!

Hibalista

- Fekkopas, valtomuben egyket elektromos szerkezet, bal elso ABS szenzor, futomuben szilentek, gumiharang, stabilizatorok, Xenon trafo, tempomat, onindito.

Ide hordtam szervizbe

Ismeros szakihoz, aki igazan erti a dolgat, es szereti az autokat! Hivatalos Audi szerviz kozelebe se vittem/vinnem soha. Az egyenlo a totalis hozzanemertessel, es az anyagi csoddel.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 161000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A4 1.8T Következő autója? A8/S8/BMW 7
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 1994

További ítéletek (55 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)