Amikor még AUTÓT építettek!
Szöveges ítélet
Sokan szidják a típust, pedig nekem ez a második és ebben sem csalódtam. 5-6 éve használom és csak a fogyó-kopó dolgokat kellett cserélni.
ELŐNYÖK: Megfelelő karbantartás mellett elpusztíthatatlan. 10.000ként olaj csere, váltóban 60.000-ként. Nagyon tartósak az alkatrészei, ha a gyárit veszed. Soha nem hagy az út szélén. Lassan 20 éves és még a mai napig megnézik. Autópályám villogás, küzdés nélkül tudsz a belső sávban menni, mindenki letér. Bár már egyre ritkábban, de ha odalép neki az ember, hamar ott van a 250-es tiltás és mindezt síri csöndben. Rozsda az elkerüli, szinte mindene alu.
Hátrányok: talán a fogyasztás, de az sem vészes. Nekem csak városban 14-15. Autópályán 10-11. Viszont nem kell költenem magas nyomású pumpákra, porlasztókra és minden olyanra amivel az ember a megspórolt üzemanyag árát a szervizben hagyja. A LEGNAGYOBB HÁTÁRNYA, hogyha kifogsz egy jót, akkor már nem akarsz többet más autót. Van mellette más autóm is, de ez egy csoda. Amikor bele ülök, megnyugszom, nem akarok előzgetni és vadulni, csak ahogy egy barátom mondta, " csak terjedni az úton" ! :-)
Szerviz+alkatrészek: 5-6 év alatt kapott előre egy lengőkar szettet, egy AC pumpát, és most egy fék szettet. Illetve volt egy pici olaj szaga, úgyhogy egy szelepfedél tömítést is. Olajat 10.000ként cserélem, váltóban 60.000ként. Egy mai modern autó ennél sokkal többet kér.
Szerintem engem ezzel temetnek el! :-)
Hibalista
- AC pumpa, lengőkar szett, fék szett, szelepfedél tömítés
Ide hordtam szervizbe
Barátomhoz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | A8 | Következő autója? | Ez marad amíg élek! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
