A nagybetűs Kényelem és Sportosság!
Szöveges ítélet
Jo tulajdonsag: kenyelmes, jol megy (chip kb 400 Le), tagas belsoter, nagy csomagter, nagyon jol lehet vele kozlekedni akar a belvarosban akar autopalyan, vagy autouton. Parkolni is konnyu vele, mondjuk a tolatoradar nagy segitseget nyujt, az elejet meg latom! Az uthibakat megerzi de nem veszi tudomasul. Nagy temponal is normalis hangeron lehet beszelgetni a kocsiban. Nagyon jo, pontos, stabil, eros a fek!!! Szeretek gyorsan menni, de nekem az is nagyon szamit, hogy hogy all meg az auto! Szepen szol a gyari hi-fi, legalabb is nekem eleg, max egy melyladat rakatok majd bele. Hatalmas a csomagter.
Rossztulajdonsag: Kicsit sokat kajal, ezt is modositanam, nem olyan veszes az a 16.5- 18L ig ez persze varos, meg ahhoz kepest is, hogy nekem mindig olyan autoim voltak amik sokat kajaltak. De igaza van annak aki azt mondja, hogy aki ilyen autot valaszt annak szamolnia kell a fogyasztassal ugy, hogy nem is panaszkodom e miatt, csak kellett valami rosszat is irni :) ! Ahogy atneztem az iromanyom, eszembe jutott, hogy ha nagyon kukacoskodni akarok akkor meg a valtonal tudom azt mondani, hogy a 3. fokozatot csak 2700 as fordulatnal valtja el (chip), de ha "raszolok" a triptronic kal, akkor minden tovabbi nelkul hajlando feljebb valtani! :)
Update 1.
Ezek a Budapesti utak........ komolyan mondom nem hiszem el, hogy autot lehet itt vezetni szivfajdalom nelkul. Nekem igen is faj a szivem amikor latom, hogy bele kell, hogy menjek valami kraterba, mert annyi van, hogy valamelyiket valasztanom kell. Hihhetlen!
Pont ma mentunk vele videkre, ugy alakult, hogy 5en ultunk az autoban, es amikor megerkeztunk senki nem panaszkodott, hogy ne lett volna kenyelmes. De az igazi szerintem akkor is 4 szemelynek.
Updated 2006.05.13
Update 2.
Nos, sikerult egy jo par 1000 km et beletennem a kocsiba. Nem talalok olyan tulsagosan kifogasolhato dolgot a kocsiban. Valoban elvisz egyik helyrol a masikra nem kerdez csak megy.
Mint mar mondtak elottem paran tenyleg csak az autopalyan erzi igazan jol magat. 170-2XX ig nekem boven eleg a palyan. Foleg a magyar autopalyan. :P Jah igen, fogyasztas: 170-180 utazo 2 szemely 15 liter, 200 folott 20 korul, attol fugg mennyiszer kell visszalassitani 80 ra. :)
Mar alig varom a telet a havat a csuszos utakat......
Update 3.
Sikerult osszetorni! Ez szerintem mindent elmond. A szivem szakadt es raadasul nem is en voltam a hibas. Az eleje lett osszekocolva egy picit. Alkatreszek, ha talasz bontot, akkor eleg normalisak de a markakereskedeseket messzire kerulni, csak olyan dolgokat vegyel bele onnan amirol a bontoban nem tudod eldonteni, hogy biztos jo lesz e!!!!!
Biztosito ugye szereti az ilyen autokat. Januarban tortent az eset es meg a mai napig (2007.04.19) nem mondtak SEMMIT, azon kivul, hogy "Vizsgaljuk az ugyet, viszont hallasra!" es meg sem varja, hogy kerdezz meg valamit, neeeeem, neeeem, mar le is rakta. Ugy, hogy sajat zsebbol kell osszerakatni aztan majd raersz a biztositoval pereskedni. Ami az en esetemben kb 1.5-2.3 millio lesz!
Majd ha talalok valami normalis bontot, meg kozerdeku infokat megosztom veletek!
Update4
A letezo osszes mindenem tele van a biztositokkal.
Update5
Ez a valto hiba kikeszit, no penz a javitasra ezert all a kicsikem egy picit es var a sorara.
Hibalista
- Fekbetetet kell rajta csreltetnem.
- Update 1.
- Nos ki lettek cserelve a betetek. Hatra 20.000 volt ami nem is veszes, de az eleje az mar huzos volt. GYARI beteteket kapott a kicsikem 64.000 ert. ( 8 darab betet van benne elol)
- Update 2.
- Olajcsere (10w 60 full szinti, es hozza a gyari szurok), fuggoleges stabilizator, elso motortarto, a klima szorakozik neha de senki sem tudja mi baja. Ennyit a klimaszerelokrol. Mindegyiknek nagy a mellenye, hogy a masik az hulye de majd Ő megmutatja aztan semmi, ugyan azt a hibat produkalja az auto. Jah igen, egy semmit mondo ambar igen bosszanto dolog: Valami oknal fogva kilukadt az ablakmoso tartaly. Namarmost, ahhoz hogy ezt megcsinaltasd szet kell bontani az autonak a fel elejet. Ugyhogy ez varat magara.
- Update 3.
- Hengerfej tomitesnel folyt az olaj, tehat csere, ha mar szet volt bontva, elso motortartobak, 3 kartelcso, olajdekli tomites, 8 liter olaj, klima toles (le volt szedve az egesz eleje) ablakmosotartaly, ami meg mindig folyik :) huto tisztitas. 230.000 Ft Ez egy picit fajt! :)
- Update 4.
- Megint sikerult belefutnom...... nyaron klimanal melegszik, Obudai autojavito... hiba ventillator viszko kuplunk + termosztat felig nyitva van beragadva. javitas beautoval egyutt 300,000 Ft. Remek.
- Dec.20. auto nehezen indul.... mi lehet mi lehet? A/C pumpa nem tolt fel rendesen de ha beindul tok jo minden. Obudai autojavito felhiv.... kulon A/C nincs, csak egyben a muanyaggal meg mindennel....199,000 Ft FELEJTOS!!! Utangyartott nincs......
- Szetendrein uton a Suba utan, Auto Kelly, Svajcbol rendelt uj eredeti gyarit a muanyag marhasag nelkul 52,000 Ft. Szerintem jobban hangzik!
- Update5
- Nah nehogy jol erezzem magam szetment a valto. Indulas a parkolobol, eppen csak elindul a kocsi motor felporog kocsi nem megy. Egyszer csak egy nagy rantas + valto szerviz fokozat. Remek!!!! Javitas ismerosnel + komplett valto felujjitas uj szuro uj olaj 12 liter (literje 8000 Ft igen igen 8000 Ft) kb 300.000 lesz ha lesz ra penz! :)
Ide hordtam szervizbe
Obudai temetonel audi vw specialista sracok. hibafelismeres akar telefonon keresztul is!!! :)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Becsi uton egy audi specialista szerviz! Nagyon korrektek, olcsoert tudnak alkatreszt, aranylag normalis aron dolgoznak! Korrekt eljaras, mindenrol mindig tajekoztattak, gyorsan megoldottak a problemakat + lemosva adtak vissza a kocsit ami engem nagyon meglepett.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 129800 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | BMW E30 335i | Következő autója? | Uj Audi S8 vagy Q7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
