A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A8 (1994-2002)

A8 4.2 V8 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

30Ft/km gázzal 310LE, 4 kerék hajtás, 1.9tonna !!!!!!!!

Szöveges ítélet

6 hónap alatt eddig 25e km. Nálam hátravan még 3 éve, utána egy újabb ugyanilyen. Elkényeztet és elgondolkodtat. Nincs összehasonlítási alap kis-közép kategóriákkal legfeljebb az alacsonyabb fenntartási költségekben. Figyelem: nem a liter/100km és a szerviz a legdrágább hanem az értékvesztés FT/km-re vetítve. Használtan 4M Ft, tovább nincs miről beszélni. Mindenki arra vegyen autót amire használni akarja. Ez hosszú útra, évi 70-80e km-re való. Városban is jó de 17liter körül fogyaszt télen. Átlagfogyasztás városon kívül 10 liter alatt.
Hengerenkénti szekvenciális gázrendszerrel egy 7-8 literes fogyasztású diesel autóval veszi fel a versenyt.
Költségek: fizesd ki, oszd el a megtett km-el beleértve az értékvesztést is. szumma 30-32Ft/km biztosítással, gumikkal, szervizekkel. Egy új kis kategóriás 1000ccm-es kisautó az értékvesztéssel együtt 40ft/km alatt nem igazán jön ki.
Ez már az 5. audim. Összes Audival vezetett km 550e. A következő is ez lesz. Béna, autóhoz nem értő amatőrök, sznobok ne vegyék, sok bajuk lesz vele. Ez autó és nem egy buta szőke liba.... Ezzel törődni kell. Ajánlom feltétel nélkül !

Hibalista

- vásárlás utáni első nagyszervíz: gumiharangok, szíjak, feszítők, olaj, szűrők, első féktárcsák és betétek, generátor, új aksi, karcos fényezés és kavicsfelverődés javítás, polír 300e Ft
- Egy kátyú miatt lekoppant az autó alja és az egyik katalizátor összetört, mindkettő csere 80e ft.
- Egyéb ? Olyan nincs

Ide hordtam szervizbe

Faragó autószervíz Ballószög, Tóth Autómix Szabadszállás,
A gyári márkaszervíz 1 óra alatt nem volt képes megmutatni, hogyan kell az ülésmemóriát kezelni. ????????
Márkakereskedések elkerülendők !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A6 2.5Tdi Következő autója? A6/A8 4.2 benzines vagy 4.0 diesel (inkább a benzines)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A8 1994

További ítéletek (55 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)