A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A7 (2010)

A7 A7 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Realis luxus

Szöveges ítélet

11 000 km utan hibatlan, minden metert elmenyt autozni vele.
Viszonlyag keves extraval rendeltem - alapbol is bosegesen felszerelt-, a gyengebbik haromliteres dizellel (204 paci, 400 nm), elsokerekeskent. Utobbi kettotol tartottam picit, marmint hogy alulmotorizalt lesz, es instabil... de nem.

Nem vagyok az a szaguldozo tipus, meg ha nemetorszagban elek is, ahol ugye a legtobb palyan lehet neki tolni, igy boven elegnek talalom egy 170 lovas, ketliteres dizel Passat utan. Nagysagrandekkel jobban gyorsul, ora szerint 260 a vege, 210-ig zsivany tudeje van, es a hagyomanyos acelrugozas es elsokerekes mivolta ellenere is atomstabil. Esoben, hoban is. Gondolom ehez a 255-os papucsoknak is lehet kozuk. Palyan, nagysebessegnel villogni, indexelni nem kell, iszonyatosan brutalisan magas a kocsi "huzzal elolem" mutatoja, valahogy mindig van hely a legbelsobb savban... :)

A nyolcsebesseges automata egy alom, varosban, orszaguton nem bir enni az auto, nyomatekbol, majd hogy nem alapjaraton gurul vele az ember: 60-nal 800-at, 110-nel 1500-at porog a motor. Palyan, padlogazzal persze tud zabalni, de heti 4-500 km palyazassal egyutt is csak 7,5 liter az atlagfogyasztas.

Elektronikaval, kutyukkel nem volt semmi problemam eddig, imadom oket: Navi, Bose hifi, koveto-automatika, kanyarfeny, stb. egyszeruen minden zsir. 184 centi vagyok, kenyelmesen elferek magam mogott, bar fejedelminek nem neveznem a helyet hatul. Pakolni meglepoen jol lehet, bar ugye ez nem egy csaladi kombi.

Szervizben meg nem jartam vele, gondolom 15 000 elott kezd el majd csipogni, hogy ideje lesz lassan. Valami barom mondjuk mar elrendezte a jobb tukromet egy parkoloban, ugyhogy az csere lesz. Apropo, parkolo: Majd 2*5 meteres a dog, iszonyat, a szuk parkolohazakban/helyeken lehet vele kuzdeni rendesen.

Osszefoglalva: imadom, egyelore hibatlan. Egy elmeny, annak ellenere, hogy nem a legdurvabb motor es felszereltsegi szint lett belove, nem bantam meg.


UPDATE: lasd a hibalistat

Hibalista

- - Korulbelul 14 honap boldog egyutteles es cirka 30000 megtett kilometer utan elkezdett hulyelkedni... Hosszabb, tempos autozasok alatt (nemet autopalya), ha hegyes-dombos videken vitt az ut, fogta magat az motorvezerlo elektronika, es lekorlatozta a fordulatszamot max. 2500-ra, a "motor tulmelegedeset megakadalyozando". Egy cigiszunet egy parkoloban, es ment minden ujra normalisan, de altalaban maximum 30 perc, egy oran belul ismet elojott a hiba. 8 honap alatt, mikozben nem mindig, de sajnos eleg surun produkalta ezt a jelenseget, szinte havonta voltam vele szervizben: mindig kiolvastak a fedelzeti szamitogep hibatarat, szepen ekuldtek Ingolstadtba, majd jott a valasz, mi teendo. A teljesseg igenye nelkul: vizpumpa csere - nem nyert. Kis olajkor vezerlo bizbasz - nem nyert. A nagy olajkor bizbasza, szinten nem. Ujrakabeleztek a motortert. Aztan majdnem a komplett autot. Kicsereltek a jovo hetet is... A legutolso akcio 2013 novembereben egy komplett motorcsere volt. Mondanom sem kell, ugyanugy jott a hiba egy honapon belul. Na, itt durrant be az agyam (es a fonokome is), majd, mivel lizingelt auto volt, cirka 60000 km-rel vissza lett szepen adva, helyette pedig elhoztam egy Touareget - az volt hirtelen vallalhato felszereltseggel a szerzodott kereskedesunk (nem ahova szervizelni vittem) udvaran, amibe gyakorlatilag azonnal atulhettem. Orom az uromben, hogy korulbelul pont ekkor jott a gyerek, es mivel az asszony a konyhaajton kivul mindent be szokott pakolni, mikor hazalatogatunk Magyarorszagra, ezt megfejelve a gyerkoc miatti extra cuccal es kaosszal, jol jott a tobb hely. - - A tortenethez azert hozzatartozik, hogy a markaszerviz, ahova hordtam, elegge a "dilettans, alkatreszcserelgeto vadbarmok gyulekezete" hatasat keltette, nem is mentem oda azota - jo esellyel egy normalis helyen megtalatak volna azt a 3,5 euros alkatreszt, amit ki kellett volna cserelni. - - Mindenesetre banom, mert - nem mintha a Touareg otvar lenne, csak picit mas kategoria - imadtam az A7-est, legkozelebb is erre palyazom majd, ketszer csak nem lepek ugyanabba a kakiba... -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Következő autója? A7 esetlteg A6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A7 2010

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)