A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2011)

A6 2.0 TDI ULTRA C7 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Morcos, de takarékos jószág.

Szöveges ítélet

Életem első új autója (szerencsére nem saját hanem céges), minden tartozékot, felszereltséget magam választhattam ki, színek, extrák, a lényeg hogy beleférjen a keretbe.

Amit kértem alapfelszereltségen felül:
- Navigációs rendszer Plus
- Rakodó csomag és csomagpók
- Ülésfűtés elöl
- Belső tükör automatikusan elsötétedő
- Gerinctámasz
- 4 Zónás klíma
- Ambiente világítás
- Külső tükör aut. Behajtható
- Alumíniumöntvény keréktárcsa 8Jx18 méretű, 5-V-küllős-dizájnnal
- Audi hangrendszer
- Külső tükör: Elektr. behajtható, memóriás
- Magyar nyelvű MMI kezelőfelület:
- MMI® Navigációs rendszer plusz, MMI
- Ülés: Individual konturülések, komfort üléscsomag elöl memóriával, elektromos állítási lehetőség: magasság, hosszúság, támla és deréktámasz állítás manuális fejtámla és biztonsági öv magasság állítás. Memóriás állítás az első ülésekhez, külső tükrökhöz
- Ülésszellőztetés elöl
- Üléshuzat: Valcona bőr Individual
- LED lámpacsomag
- Elektromos napfényroló
- Vonóhorog (mechanikusan besüllyeszthető)
- Külső szín: Havana fekete, belső: mogyóróbarna/bézs
- 4 év garancia (vagy 200.000 Km)


Ami ebből igazán jó döntés volt, és abszolút ésszerűen ajánlott: LED lámpák, Vonóhorog!, Individual korurülések, ülésszellőztetés.

Ami nem tetszik:
- Minden leállítás után újra kell állítani a Start/Stop rendszert, ha kikapcsolva szeretnéd használni.
- Tolatókamerát nem kértem, a tolatóradar sematikus képe inkább idegesítő és felesleges, a hangjelzéstől csak elveszi a figyelmet.
- Így pár hét használat után, a 18"-os felni kicsinek tűnik :)
- Az MMI magyar, a fordulatszámmérő és km óra közötti értesítő menü viszont angol (vagy német).
- Az érintő felület eléggé elvonja a figyelmet a vezetéstől, pedig inkább azt kellene segítenie.
- Az autó lakkozása szerintem gyenge, nagyon könnyen látszódik rajta minden apró karcolás és minden madárszar foltot hagy, ha nem 1 percen belül mosod le róla.
- Az MMI menüjének iránya. A forgatótárcsa iránya az én logikámmal teljesen szemben működik. :) Ehhez szerintem német agy kell.

Amit imádok rajta:
- A vonóhorog zseniálisan van megoldva, könnyen nyitható és visszacsukható, becsukott állapotban láthatatlan. Barom jól jön kerékpártartó, ideiglenes utánfutó, vagy egyszerűen lerobbant autó vontatásakor. Szerintem abszolút megéri a pénzét, inkább vonóhorgot kérjél rá mint fabetétet!
- A LED lámpaszett (első) tökéletes. Jól igazodik a fénykép a sebességhez, a fénykürt (távolsági fényszóró) olyan éles, hogy felszárítja maga előtt az aszfaltot. :) Ráadásul az automata fényszóró asszisztens helyetted kapcsolgatja a távolsági fényszórót ha jönnek szembe vagy mennek előtted. Baromi kényelmes és mindig a lehető legjobban látsz.
- Mivel rengeteget ülök autóban, azt hiszem hogy jó döntés volt a lehető legkényelmesebb üléseket választani. Minden irányban állítható minden támasza, ezek memóriába menthetőek, kulcsokhoz rendelhetőek (ha többen vezetitek a járgányt). Az ülés szellőztetés fontosságát csak az tudja igazán értékelni, aki 2-300.000 Km-t levezetett már sima fekete bőrülésben. Nem folyik a hátadról a fenekedbe a saját izzadtságod 20 perc után. Egyszerűen zseniális és kell! Aki nem vesz ülés szellőztetést az jobban jár ha bőr helyett sima szövet (vagy alcantara) ülést választ.
- Motor: először azt hittem kevés lesz a 190LE egy kb 2 tonnás autó dinamikus mozgatásához. Tévedtem, teljesen kényelmesen és jól autózható. Persze nem ezzel fogod letolni a pályán az X5M-et, de talán egy idő után már nem is ez a cél.
A dízelmotor finoman szólva takarékos, és nem csak a start/stop rendszer miatt. Sebességkorlátozásokat betartva egy-két számjegyű közúton 4.7-5.0 liter simán tartható (90-100 Kmph). Vegyes használat nálam 6.7 liter most óra szerint, viszont az tény hogy többet vezetek lakott területen kívül mint belül. Na ezért ultra az ultra. :)
- Kasztni: Mázlim volt, mert kaptam a BMW-től pár napos tesztre egy 520-ast, az Auditól egy facelift előtti (2014-es) A6-ost és az egyik havertól egy E350-es Mercedest (a mercedes szalonban konkrétan nem tudtak hetekig tesztautót adni, csak a mások által rendeltbe lehetett beleülni - LOL). Így mindenik szóba jöhető típus nyúztam kicsit, és végül az A6 lett a befutó. Miért? Szubjektív véleményem szerint most ez néz ki a legjobban. Elegáns és sportos egyben. A BMW orrát szerintem elcseszték, a belső kidolgozottság sem tetszett annyira, viszont fürgébb (sportosabb) volt ugyanakkora motorméret mellett. A Mercedes amennyire tetszett kívül, annyira nem belül. Nekem a műanyaghasználat kritikán alulinak hatott az E350-ben. A motorról ne beszéljünk, egy kategóriával a többi feletti volt.
- Belső tér: az Audi ennél a modellnél kb egy kategóriával feljebb lévő belső teret ad. Konkrétan az S Merci és a 7-es BMW néz ki olyan jól belül mint az A6. Persze ez szubjektív, de ebben jó sokan egyetértettünk. Az anyaghasználat prémium, jó minden kezelőszervhez hozzányúlni. Magát a kezelést nagyon szokni kell, ha kölcsönkapsz egy A6-ost, ne vezetés közben kezdd felfedezni hogy hogyan tudod a navigációt használni. Nekem egy kicsit minden nagyon németes és nem minden logikus. Idővel persze egyre könnyebben találok meg mindent sötétben is.

Egyelőre még óriási a szerelem, szerintem ebben a felszereltségben az ára is viselhető (a másik két konkurens gyártóval szemben). Hamar megszokja az ember, hogy megbámulják a gyalogosok a zebrán.

Ha egy ilyenhez hozzá tudsz jutni, és nincs benne 500.000 km, valószínűleg nem jársz rosszul, de a garancia időn belüli szerviz költségek horror árban lesznek, viszont ez a BMW-re és a Mercedesre ugyanúgy igaz...
Az üzemanyag költségektől viszont nem kell tartani.

Hibalista

- Egyelőre semmi, ez talán el is várható egy új autó esetében.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Laguna 3 2.0T Következő autója? A6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2011 (2011)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)