A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2011)

A6 2.0 TDI Multitronic 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Köszönöm, elég volt, ennyi.

Szöveges ítélet

Az autót / autókat céges autóként napi munkavégzés során használtam / használtuk. 3 darabot vásároltak cégünk részére, ugyan azzal a felszereltséggel. Három év után munkáltatóm Mercedesre váltott.

Pozitív:
- Rendkívül kedvező fogyasztás, nagyon jó menettulajdonságok, nyomatékos-erős motor.

Negatív:
- Előző szériához képest rendkívül olcsó hatást keltő műanyagok, olcsó kárpitok, izzasztó gyenge minőségű bőrülések. Rendkívül sok kopogós műanyag mindenhol, fémhatású karcolódó kopó betétek.
- Előző szériához képest szűkebb hely, fölöslegesen széles kardánalagút, a középső konzol nyomja a térdemet
- Az ülés és a kardánalagút közé beesett a kulcsom, amiért benyúltam. A biztonsági öv kapcsolója alján éles műanyag szétvágta a kezemet. Nem volt leburkolva.
- Ülésen a háttámla állítója tekerős, ami szélen oldalt az oszlopnál kapott helyet. Nincs nagy kezem, de nem férek hozzá, amikor állítom lehorzsolom a bőrt a kézfejemről.
- Automata kézifék és rablásgátló !! Hát ez katasztrófa és nem lehet kikapcsolni!! Ajtónyitásra motor leáll, kézifék automatikusan behúz.
- Kulcs nélküli indítás!! Katasztrófa. Egyszer az autómosóban beindítottam ( gombnyomással indul ha érzékeli a közelben a kulcsot ) de a táskámat a kulccsal együtt ott felejtettem. Megtettem kb. 25 km utat, leparkoltam. Másnap tovább induláskor jelezte, hogy nincs a kulcs az autóban és nem indult be!! BKV mosóba-majd vissza az autóhoz.
- Multitronic fokozatmentes váltó!! Hát ez a leggyengébb pontja. A leírás szerint a szíjak a kúpok felületén folyamatosan képesek vándorolni!! Hát ezek vándorolnak is kedvük szerint. Terhelésnél érezni, hogy a szíj ugrál, az autó gyorsításkor rángat! Emelkedőn gázelvételnél az autó visszagurul !! Egyenes sík terepen tökéletesen vált, de hirtelen gázadáskor, terheléskor, emelkedőn, lejtőn egy forintot nem ér. A hagyományos bolygóműves váltóhoz képest egy vicc. Gondolom a fogyasztásnak kedvez, de sportos vezetési stílus kizárva, a visszagurulás pedig veszélyes is lehet.
- Start-stop rendszer. Ki kell kapcsolni. Városi közlekedés során a leghihetetlenebb helyzetekben és szituációkban áll le a motor. Majdnem baleseteztem amikor hirtelen indulni akartam és gyorsítás közben leállt. Az elektronikája, vezérlése nem jól működik.
- A motorja tökéletes lenne, nyomatékos, erős, de a hangja kiábrándító. Nincs jól leburkolva, hangszigetelve. Kívülről fülsértő, az utastérben csak zavaró kerepelés, számomra a régi Fiat Regattákat, Ford Transitokat idézi.

Összegzés. Jó autó lenne, de a korábbi prémium érzést, prémium belsőt el lehet felejteni. A súlycsökkentés oltárán feláldozták, majdnem minden olcsó hatású műanyag, a kidolgozás gyenge. Váltója egy vicc, sok idegesítő napi használatot megkeserítő elektronika. Fogyasztása kitűnő, motorja erős, hangja a traktorokat idézi. Drága szervíz, drága alkatrészek. Véleményem szerint egy új generációs Opel ugyan ezt vagy jobb színvonalat hoz kedvezőbb áron. A szinte hasonló árazású Mercedes pedig fényévekkel túlmutat rajta.

Hibalista

- Hátsó árnyékoló függöny mozgató motorja. Klíma vezérlés 2x Garanciában javítva. Hátsó rendszámtábla leesett elveszett, kiderült a keret fel volt ragasztva, nem csavarozva.

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest ( Garancia miatt ) Iszonyatosan drága, lassú. A legdrágább szerviz ahol jártam. ( Pappas Auto, Autoplace M5 javítási óradíjainak és alkatrész árrésének is sokszorsa ) pl. 4 kerék le és felszerelése, centírozás, gumizás 70.000 Ft amit 4,5 óra alatt sikerült elvégezniük. Olajcsere alkalmával hordós 5 W 40 motrolaj literenkénti számlázott ára 8.000 Ft.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 118000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra J 2.0 Következő autója? Mercedes Benz E class
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2011 (2011)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)