Kis híján perfekt
Szöveges ítélet
Nagyon jól megy, csendes, elég kényelmes, pazar a felszereltség és a kidolgozottság, tágas utas- és csomagtér, sok-sok funkció.
Dynamic-módban valóban feszesebb kicsit a futómű, "élesebb" a váltó, hamarabb reagál a kormány (vagy csak kevesebb a rásegítés), ill. ekkor egyfajta V8-as hangot imitál, nagyon tetszik, bár belül ez alig-alig hallható (egyik típustárséban hangosabb, lehet, h állítható ez is?)
Közel 2 millióval több az ui. egy turbósnál, de sztem megéri, nem csupán erősebb, nagyobbak a fékek és néhány extrát is ad ez az összeg (pontosan nem tudom, én 3 évesen vettem Németo.-ban, jut eszemben, egy éjszakát agyaltam, h szlovák rendszámoztassam-e, olyan sok a magyar honosítás sarca..)
Az egész autó amolyan techno-minimal, ami jó és ugyanakkor kevésbé szimpatikus is, utóbbiról annyit, h nem elég otthonos, inkább ridegen tökély. Pl. egy Mercedes sokkal otthonosabb, melengetőbb, amellett, h pazar a kivitelezés abban is.
Ami negatív benne: kicsit érzéketlen a kormányzása, egy BMW-hez képest mindenképpen (e60 530d volt előtte, de évente rá kellett költenem kb. 1.5 millió forintot, pedig nem volt gyalázva) és vezetni sem akkora élmény, továbbá az Audi ülései a kategóriában nem a legkényelmesebbek (szemben pl. a Mercedes-Benzével, de azok néhány éve elég csúnyácskák nekem és itt jegyzem meg, h a BMW-k is, az Audi viszont mostanában nagyon érzi).
A hátrányokról ennyit. Kárpótol a legendásan erős motor, a tökéletes 8 fokozatú automata és a híres quattro-hajtás, továbbá a belső high-tech hangulata a vajszínű bőrrel és a nyírfa betétekkel, a polírozott alu a tanítani való illesztési hézagokkal, panoráma üvegtetővel..
A fogyasztás igen baráti, átlagban alig 8 litertől a 9.5 literig alakul, ami a ca. 1800 kg-os menetkész tömeget és a képességeket figyelembe véve soknak nem mondható.
Jó, egy olajcsere átnézéssel 70.000 Ft-tól indul, 4 gumi 200.000, szóval ami itt jön, ott megy.
Újként vmi 17 milliótól felfelé, az enyémbe beleválogatott az előző tulaj kvázi mindent, talán Head-up nincs csak benne, tehát ennek az ára akkor vagy 25 millió lehetett. Nekem 3 évesen alig 9 milliómban van névre írva, persze, ez is pénz, relatív, mint minden, az előző tulajnak nem sok, én megérzem, és vannak sokan, akiknek talán egy élet munkája.
Jelenleg is használom term., és meg is marad egy-két évig még biztosan, hiszen csupán 9 hónapja van nálam, másfelől mire cserélhetném majd le?! BMW? Köszi, nem. Mercedes? Talán vmi elindult náluk a formaterveket illetően, lehet, mert egyébirány jó autók. Vagy ennek a c7-esnek a faceliftjére, ha más nem..
Hibalista
- Hőm. szenzor, csom. ajtó mikrokapcsoló, valamint egy alkalommal szoftverfrissíteni kellett.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda.Munkafelvevőtől és/vagy a napjától függ, h szimpatikus vagyok-e vagy éppen nem.Javításra eddig nem lehet panasz, árak magabiztosak, de ez a premium-kat.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Készenlétben egy privát mester.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 114000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 530d | Következő autója? | A6 BiTDI (vagy Mercedes-Benz E350) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
