A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2011)

A6 3.0 TDI quattro S-tronic 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

A mérnökök megdolgoztak a pénzükért

Szöveges ítélet

Na, hát két hónapja van meg a dolog. Döbbenetes csúcstechnológia van benne, minden porcikáján érződik a rengeteg munkaóra, amit a mérnökök beleöltek, meg az az iszonyú kiélezett verseny ami ezek között a cégek között van. Baromi sokáig kellett rá várni, legalább is a türelmemhez képest, de végül megjött. Cégautó, bele kellett vele férni egy abszolút értelemben igen bőkezű, de ehhez a típushoz azért inkább csak józan költekezést megengedő keretbe. Az Audi minden extrát szörnyű pénzért ad, a legkülönbözőbb árukapcsolásokat erőlteti ki, így ha nem korlátlanok a pénzeszközeid, elég nehéz úgy összerakni a kocsit, hogy minden számodra fontos cuccot belerakj és ne vegyél olyan dolgokat amin meg szívesebben spórolnál. Én szerettem volna például 3.0 TDI-t amit már nem lehet manuális váltóval kérni, pedig én azt jobban szeretem. Na mindegy így aztán automata lett. Azt hittem nagyon hamar megszokom és megszeretem, de valójában most itt szívesebben visszakérném a kéziváltót. Duplakuplungos DSG pedig, csodálatosan gyorsan és észrevétlenül váltogat. Egyetlen kifogásolható pont, hogy ha állsz egy pirosnál kiveszed 0-ba, hogy ne kelljen nyomni a féket, aztán elindul a sor, te meg véletlenül megnyomod a gázt anélkül, hogy D-be húznád, akkor a motor üresben való felpörgése összekavarja a programot, és mikor már beteszed D-be, akkor sem akar elindulni az istennek sem. Csak másodpercekig tart a dolog, de ahhoz elég, hogy az autóstársak "na öcsém ilyen autód van oszt vezetni meg nem tudsz" jellegű pillantásokat vessenek rád.
A motor a három változatból a középső 245 lóerős verzió 500Nm-es nyomatékkal. Egy Audis ismerősöm szerint teljesen fölösleges erre költeni, mert a 204 lóerős alapváltozat ugyanilyen jó. Biztos vagyok benne, hogy igaza van, ezzel együtt kicsit izgat milyen lehet a 313-as csúcsverzió, a V8-as benzines hangutánzással. Minden esetre ez a középső variáns is lenyűgöző gyorsulásra képes, a hétköznapokban messze-messze kiautózhatatlan. Olyan mintha egy nagy ipari csiszológépet csak körömreszelésre használhatnál folyamatosan. Emellet csodálatos finoman és kultúráltan jár, nincs vibráció és dízelhang. Egyedül elinduláskor, lassú sebességnél jön egy pillanatra egy kicsit disszonáns brummogás nagyon távolról, de 20 környékén elmúlik. Egyébként minden egyéb is megdöbbentően jó, a fék, a stabilitás, a kanyarbiztonság, a zajszigetelés, az úthibaelnyelő képesség, a szelőzés, a hifi, meg minden. Minden. A legtöbb általam fellelt összehasonlító tesztben megverte az 5-ös BMW-t ami az elődeinek még nemigen sikerült. Idegesítő viszont a start-stop automatika, ami ki lehet ugyan kapcsolni, de csak egy útra, legközelebb megint azzal indul. A kulcsnélküli indítás sem lett a kedvencem, különösen mivel a kulcsnak nincs kialakítva hely, ahova azért aki akarja betehetné. Ugyanígy nem tudtam megszeretni az elektromos kéziféket, pedig az már az előző autómban is volt.

Szóval, ha adnák kéziváltóval, normális kézifékkel, start-stop automata és keyless-go nélkül, akkor ez egy tökéletes autó lenne a magamfajta konzervatívabb fasziknak is. Sajnos egy olyan autóban amiben a hátsó ülés dönthetősége, vagy a belső hangulatvilágítás extrának számítanak és súlyos pénzért lehet csak hozzájuk jutni, az előbb említett nagyon komoly technikát igénylő attrakciók, illetve kellemetlenségek viszont alapban jönnek. Így inkább a technika őrülteknek tökéletes ez, vagy olyanoknak akik annyira fiatalok, hogy nem kell semmiről átszokniuk, hanem nekik már ezek a dolgok a kézenfekvők. Csak ők meg nemigen tudnak ilyet venni, vagy ha igen inkább TT-t vagy R8-at választanak.
Hát ahogy így végigolvastam hihetetlen hogy mennyi problémát tudtam összegyűjteni egy ilyen csodálatosan jó autóról. Vegyék meg nyugodtan, nem lehet jobbat kapni.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? A6 2.0T Következő autója? A5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2011 (2011)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)