5-nél több A 6 , végre marketing "szegény" autó? 2012
Szöveges ítélet
Marketingtől mentesen sikerült az Audi mellett dönteni, előtte több BMW-t, Mercedest is használva, most (2012) úgy gondolom, a jobb autó neve: Audi Ahat!
A matektanárok szerint ez úgyis egy egzakt tudomány! :-)
Utálom a szájba rágós stílust: képzelje, és csak Önnek, és ezt is fejlesztettük (persze nem a gyár, hanem a beszállítója) ezt is tudja stb.
Legyen már egyszerűen csak jó, inkább megfelelő!
Ami elsőre feltűnik az egyszerű belső kialakítás.
Némi álmélkodás, és használat után tűnik fel, hogy itt nem egyszerű, hanem tökéletesített belső, ami körülvesz, letisztult, mindenfele álságos sallangoktól mentesen élvezhetjük a
belteret.
A BMW a régi lakás stílust újítgatja olcsó bútorzattal, az Audi pedig oda teszi, a vadonatúj minimál stílussal a mércét, - bátran, biztosan. Nekem bejött.
Sőt a minimál bútorokkal ellentétben a lábunk is simán, kényelmesen elfér, még a jobb oldalon elöl is.
Érdemes lenne a dingolfingi 7-est átvizsgálni, miért jobb ma a v6 mint az ősrégi jól bevált sorhatos, már csak lábtér ügyben is.
Szépen átgondolt műszerfal, kulturált kezelőszervek, ergonomikus környezet. Elég tágas belső tér, és még elférünk a külső méretekkel a belvárosban is. Olyan ez, mint amikor a túlspirázott részleteket sikerül visszanyesni, és pont akkor teszik le a virtuális metszőollót, amikor kell!
Feltétezem a marketingeseket távol tartották a tervezésnél.
Az S line külső önmagáért beszél, sportosabb.
Az S belül szintén nagyon kellemes, bár ülésszellőztetés, komfortülés és S betű egymást kizáró fogalom Audiéknál mint ügyvéd es tisztesség Magyarországon. :-) Hogy miért? Szerintem marketinges kennel ajtaja nyitva maradt egy pillanatra.
Ennek egyetlen előnye a LED lámpa, ami szuper, főleg, ha meg is magyarázzák, hogyan pára mentesíti a lámpák üvegeit. :-(((
Az egyállású panoráma tetőablak, ami kifelé tolódik a tetőre, szuper, nem kell találgatni mennyire is nyitottuk ki, ja most kiértem a városból eggyel csukjuk beljebb, mert orkán van idebent, Az egy állással egyszerűbb a használata és nincs szélzaj a teljesen nyitott állapotban sem. Profi megoldás.
Motorikusan a 313 LE itthon több mint sok, - ezt gondolja minden normális.
Minek ez? - kérdi a jóindulatú szomszéd, pedig abból van bőven errefelé.
Az igazság az, hogy a 60 év alattiaknak (tisztelet a kivételnek) még számíthat a teljesítmény, Passautól pedig éppen elegendő, hogy ne üldözzön minden szabadnapos Porsche.
Mindezt 8.3 - 9,2 l/100 km dieselolajjal.
A nyolchengeres diesel, is! legalább 3-4 literrel többet enne, ezért jó megoldás a v6 ilyen teljesítménnyel, duplaturbóval.
A 8 sebességes váltó remek, 100km/ h-nál 8.-ban fordulatszám alig több mint 1100/perc. Országúti használat mellett meddig tarthat ez a motor?
A légrugó szuper, (nem Mercedes) bármilyen beállítással használható, nem ráz városban, és nem nyúlik nagyon a gyors kanyarban. Ehhez persze hozzájárul a sport difi is.
A BMW féle defekttűrő gumikat pedig igen hamar el lehet felejteni, bár 200 felett a BMW stabilabbnak tűnik, csak a lakott terület tábla után kezdi ki a fogtöméseket.
A duplafalú üvegek kiszorítják a zajt, 180 km/h körül még a Fül, Orr, Gégész üzemorvos is elégedett lenne.
A Bose közel sem meggyőző, de jó, ha van. Az MMI.-t én szeretem bár sokaknak nem lesz a kedvence, főleg, hogy félig magyar félig idegen nyelvű. Szerintem szégyen hogy ez nem magyarítható normálisan, de akkor minek próbálkoznak?
Minden kézírást felismer, szinte tévedés nélkül még menet közben is.
A Head Up rendszert imádom, (egy BMW előnnyel kevesebb) traffipax ellen elég jól bevált, bár a navigációt nem mutatja állandóan, csak útirány váltás esetén.
Holttér, ill. aktív rendszerek szokás és ízlés szerint.
Hogy találtam-e hibákat, hiányosságokat?
Persze, kicsit lehetne magasabb a fejtér(reggel 7- 10 között legalább).
A rádió hangerő sem pontosan szabályozható, néha két állás közé állítanám.
A kézifék is érdekes megoldás, mert a bekötött öv nélkül nem old ki automatikusan.
Az automatikus start-stop rendszer sem indít újra. A start/stop tipikus marketing, így megtakarítunk, bla, bla......10 leállításból nálam 9 felesleges,remélem, egyszer betiltják!
Csak addig meg ne fulladjon, aki kitalálta. - az euro normák teljesítése érdekében.
A garázsból kiállni vagy bekötött övvel, vagy manuális kézifék kioldás után lehetséges. Hazafelé ugyanez a távnyitással egy időben ki ne kapcsold az övet! - még leeshet egy muskátli - mert különben a start-stopból csak a stop működik.
Újraindítani csak újra bekötve, vagy váltó P aztán start gomb, aztán D aztán kézifék ki, aztán, na végre gáz, és a garázsba be. Leírni is csak szakpszihologussal érdemes, mert ugyan miért nem indul újra? Érthetetlen.
A marketing: Minden rendszer használata ellenére a vezető a felelős! Mindig és mindenért.
Ebben az esetben a vérnyomás ingadozásra, az agyvérzésre meg az a kulcs, hogy ma hányadszor fordult elő?
Hatszor akkor normális, - vigyék az intenzívre! – mondja a Neurológus.
Mi lesz a rendszeresen autókat mozgató dolgozókkal?
Ja, kérem szerviz után olajos övvel visszakapott autóért is az arculatképzők a felelősek persze csakis a vezető után.
Aztán egy-két logikus kérdés amolyan Hungarikum:
- Ingolstatti garázsok kiadók akciós áron? :-))
- Minden mérnökük bekötve parkol a garázsban? :-(((
- Miért nem lehet végleg szoftveresen kiiktatni a start/stop rendszer?
A váltónál is lehet lukat kapcsolni, ha nincs áttolva manualba, simán kapcsolunk üresbe akár 250km/h-nál is!
? - mert a jó mérnökök, vagy egyéb „szakik” ugyanabba az irányba oldottak meg a fel- lekapcsolást, mint az alig 1cmre levő állasban a normál P,R,N, D helyzeteket.
Szuper előzéskor, ha felfelé váltanánk, helyette áttoljuk üresbe.... Jó mi? Óriási marhaság!
Ne mondja már senki, hogy ezt a tesztelők sohasem tapasztalták!
Ennél kisebb hibáért is rúgtak már ki valami Alstromot, KÖZÉP EURÓPÁBAN, ahol a metrósíneket is a MÁV-tól kell olcsón beszerezni mostanában...
A BMW minden más gyártóval ellentétes +- iránya még szánalmasabb. Persze szerintük is gyakran, értsd mindig! az ő rendszerük logikus, ( ott a marketingesen kívül az utólag megmondjuk kennel ajtó is ki van támasztva rendszeresen).
Szerintem a dolog a lovaglással kezdődött - a Dinók előtti űrkorszakot leszámítva- és ugyebár lassításkor hátrafelé húzzuk, gyorsításkor meg engedünk a száron.
Easy Ott nincs N hogy tévedjünk.
A két közlekedés közti elenyésző 312 Ló, egy kisebb ménes és az a fránya sebesség különbség okozhatja a problémát. Erre érdemes figyelni, vagy a kormánykarokkal váltani.
Hiba, az még nem volt. Remélem így is marad.
Összességében az Audi így is jó választás, mindenkinek ajánlom. A hibák, hiányosságok elfogadhatóak, az Audi viszi magát vissza a sávba és a szerintem helyes útra.
Képzeljék, a többit a csillagos billeg a kanyarban, a propelleressel meg se próbáljon aknára vagy műhelybe állni, ugyanis lehetetlen velük nyitott ajtóval menni, vagy tolatni....
Defektűtővel, - ez a fő csapás irányuk - ami azt is feltételezi, hogy 100 km belül vagyunk otthonról, és minden gumis tart raktáron extra méretű gumikat… Ez nem pusztán vicc! Komolyan gondolják.
Azután, ha mégsem tűrte a defektet, akkor ott állunk két kiskorúval es egy feleséggel sötétben az autópályán hóesésben mindannyian, de káromkodást tűrően...
Marketing free? Sajnos már nem létezik, egymást kergetik a márkák ugyanabba a zsákutcába, de annak mértéke nem elhanyagolható szempont. Az Audi kissé jobban ellen tudott állni annak a törekvésnek, mi hangzik jól. Mit magyarázzunk a prospektusban…
Jó lenne a autógyári mérnökök autókat építenének a marketingesek, meg ….
- tudják az ajtót mindig jól BEZÁRNI!
Hibalista
- még semmi
Ide hordtam szervizbe
undefined
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 730d | Következő autója? | A6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
