A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2011)

A6 2.0 TFSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

2.0 TFSI, 160E KM, Magyarországi, Szervízkönyves mégis szar

Szöveges ítélet

Pozitív használati tapasztalat az autóval:

- Igen, meglepően jól megy a 2.0 TFSI

- Nagyon menő az autó, minden képen jól mutat, az utcán megnézik.

Ezzel minden előnyét el is mondtam.



Negatív használati tapasztalat az autóval:

- GIGANTIKUS OLAJFOGYASZTÁS mely során akár 3-4 dl / 500 km olajat is kért utántöltésre az autó. Lehet jönni a gyári 1l/1000 km szöveggel, de mindannyian tudjuk ez valójában egyáltalán nem normális.

- Megbízhatatlan elektronika amelynek köszönhetően az autó többször is fals hibákat, hibakódokat dobált fel (TPMS, Start-Stop, ESP, stb..) hiba, melyek néha ahogy jöttek mentek is, máskor megmaradtak.

- Néha eldobja a kulcs jelét, ilyenkor egy üzenet jelenik meg a műszerfalon, és az autó letilt.



Rángat a motor avagy a rejtélyes hiba:

Kifejezetten jó állapotú, magyarországi, kevés kilométeres 2.0 TFSI Audi A6, ami a szép külső ellenére sok bosszúságot rejtett. Az autó használhatóságát megpecsételte a főleg 2000 fordulat/perc alatt tapasztalható rángatás, rántás, vagy rángatások, rántások (mikor épp melyik) amelyek során az autó fordulatszáma 1 másodpercre 200-300 fordulat/percet is visszaesik, az autó pedig megtorpan - mintha le akarna fulladni -.

A hibafeltárás, és javítás első lépése a gyertya, és gyújtótrafó csere volt (kizárólag gyári Bosch-ra) amely nem oldotta meg a problémát. Ekkor került az autó Devecseri Dánielhez, aki a márkaszervizesekkel ellentétben azonnal diagnosztizálni tudta a problémát, a vizsgálati jelentést emberi nyelvre fordítva annak minden elemét részletesen elmagyarázta, majd hosszas beszélgetés után az FSI, illetve TFSI motorok általános hibájának írta le a dolgot s hozzátette az Én autóm még a jobbak közé tartozott, voltak akiknek ennél sokkal súlyosabb gondjaik voltak/vannak ezzel a típusú motorral. Nem írok regényt erről a motortípusról, megtették már mások. Akit érdekel úgyis utána kérdez/olvas. Soha többet FSI, TFSI!

Hibalista

- - Vezérműtengely 1.jeladó lassan válaszol
- - Elektronikai problémák (Véletlenszerű hibák, hibakódok)
- - Bal oldali magas hangszóró szakadás
- - Nehezen kapcsolható 2. fokozat

Ide hordtam szervizbe

Óbudai Autójavító Kft. (Budapest, Mozaik u. 1-3, 1033)

Értékelés.: Sem az ügyféllel, sem az adott problémával nem foglalkoztak megfelelően. Időpontra érkezve több órás várakozás, és utánuk való kajtatás után kiderült, hogy az átnézés, hibakeresés, hibafeltárás, illetve javítás maguk külön-külön munkafolyamatok lennének, ahová ismét elő kéne jegyeztetnünk magunkat, az akkori "átnézés" pedig egy szimpla hibakód kiolvasáson kívül semmilyen más feladatvégzést nem takart. Ezek alapján a szervíz, mint szervíz már ott, és akkor megbukott. Képzeljük csak el a "szakemberek" munkáját egy valóban komoly javításokkal járó, ne adj Isten még nehéz, összetett munkafolyamat során... Aki jót akar magának oda semmilyen autót ne vigyen!


Megjegyzés.: Megkérném a Népítélet szerkesztőit ne csak 1-10-ig lehessen pontozni a szervizeket, hanem valamivel szélesebb skálán: 0-10-ig. A 0 szaktudásra, 0 hibafeltárásra, és 0 ügyfél központúságra magánvéleményem szerint NEM JÁR még 1 pont sem. Most a rendszer miatt mégis kénytelen vagyok 1 pontot adni a helynek. ...Végül is szépen fel volt mosva az ügyfélváró...

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Devecseri Dániel E.V. (Devi Diagnosztika - Siófok, Malom utca 2/b)

Értékelés.: Időpontra érkezve az autót otthagyva (hazaszállítással!) alig 4 órán belül meglett a hiba. Égéskimaradás az összes hengerben, ez okozta az autó rángatását amely sebességtől függetlenül, de főleg 2000 fordulat/perc fordulatszám alatti tartományban volt tapasztalható érintőgázzal, illetve tempomatos haladásnál egyaránt. Ez az, amit a márkaszervízeseknek nem sikerült megfejteni, ellenben Dánielnek igen, és nem több mint 4 óra alatt! Túlspirázás nélkül, ezt hívják profizmusnak. Az ügyhöz, az ügyfélhez való hozzáállása, és az elvégzett munka alapján szervízének értékelése Nálam: 10/10 csillag.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 159000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? X5 E70 Következő autója? X5
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2011 (2011)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)