A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.0 TDi Avant, Quattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minden ami egy A6-tól elvárható

Szöveges ítélet

Az autót használtan vettem, az auditól, 3 évesen, 98000 km-ben. lízing autó volt, még a kerékcserét is márkaszervizben végezték rajta, ideadták egy órára, kipróbálhattam, semmi hibája nem volt, megvettem. újonnan nem biztos, hogy megvenném, jelentősen esik az ára. márkaképviselettől venni egyébként drágább de talán biztonságosabb, ekkora dízelekben nem ritka a sok százezer km-ről visszatekert km-óra.
amilyen autót én szerettem volna nem könnyű találni (kézi váltó, bőr nélkül, lehetőleg csak a nagyon szükséges elektronikával, ellenőrzött múlt, szakszerviz) - az automata, bőr üléses verziók ezzel a motorral sokkal gyakoribbak és sajna a tekertek is gyakoriak.
mi is van benne: bixenon lámpa mely a külső fényviszonyokhoz adaptálódik (ez nagyon jó találmány), esőszenzor (hát ez néha lassan reagál, de nem rossz dolog), MMI minden kiegészítővel (ez nagyon hasznos), navigáció (nagyon pontos és jól megszerkesztett de upgradelni drága dolog) és úgy minden más ami elvárható egy ilyen autóban (de pl. nincs elektromos ülésemelő, bőr ülések, elektromos csomagtartóemelő, start-stop rendszer meg hasonló elektromos kütyük melyek gondot okozhatnak). ami kellemetlen, hogy pótkerék sincs benne (sőt hely sincs hova egyet berakni) van elemben egy kis elektromos pompa és egy tömítőspray - szerencsére nem kellett kipróbálni).
a motor: az enyém már az Euro5-ös 239 lóerős 500 Nm-es. nagyon jól megy, csendes, erős, keveset fogyaszt. szervizperiódus: 30 ezer km. olajat nem fogyaszt. hidraulika olajat kellett keveset utántölteni. én max 230-ig próbáltam ki, de egy kollégám ugyanilyen autóval ment 265 km/h-t is, bár elvileg 250 re le van szabályozva. 200 fölött is nagyon jól gyorsul, szinte soha nem kell visszaváltani, még a legdurvább emelkedőt is szó nélkül bírja. az, hogy egyedül vagy benne vagy 4 felnőtt, csomagokkal semmi különbség a dinamikában.
quattro: ez nagyon jó dolog. télen az alpokban, mély hóban, 20 fokos emelkedőn simán első kísérletre felmentem a hegyre.
hely: 4 igen kényelmes hely van benne. az ülésben 1000 km-t is simán le lehet vezetni anélkül, hogy megfájdulna a hátad. a hátsó üléseken is simán elfér két felnőtt ember, a hátsó-középső ülésen csak egy gyerek a kardánalagút miatt. a csomagtartó viszont csalódás: hosszú, széles de nem elég magas (legalábbis ha a rolót rá akarom húzni, egy nagyobb bőrönd csak fektetve fér el benne, az oldalára állítva már nem lehet behúzni a rolót vagy nem lehet lezárni a csomagtartó ajtaját.
fogyasztás: az autó ugye V6, 3 literes dízel, Quattro és majd 2 tonna, képes nagyon keveset és nagyon sokat is fogyasztani, vezetési stílustól függően. nálam vegyesben 7,8-at fogyaszt (sok a rövid szakasz benne), de: amikor kigyulladt a részecskeszűrő nyomáskülönbség jeladó a következő szervizig levő 50km-t bizony 5,5-ös átlaggal tettem meg (mondjuk ilyen óvatosan és lassan egyébként nem vezetek). nemrégiben volt egy utam 500 km-re autópályán, menet 180-200-zal átlag 7,6, jövet 125 tempomattal átlag 6,2. városban lazán 10 fölött eszik.
számomra érdekességek:
az első féktárcsa mérete miatt legkisebb 17-es felni megy rá, ez is határeset. jól is fognak a fékek de nagyon.
gumik: 225/50 R17 V téli és 225/50 R17 Y nyári gumi van rajta. az árára fel kell készülni, de ezzel előre kell számolni. egyébként meglepődtem, hogy nem kopnak annyira mint ahogy azt sokan mondják egy ilyen teljesítményű autónál, bár biztos vezetési stílustól is függ.
elektromos kézifék: hát ezt meg kell szokni, eleinte nehéz volt, de nagyon jó találmány főleg emelkedőn elindulásnál nőknek nagyon hasznos tud lenni.
fényszórómosó berendezés: ez abban érdekes számomra, hogy mennyire fogyasztja az ablakmosó folyadékot, eszméletlen. 5 literes a tartály és nem hiszem hogy kibír 10 rendes ablak és fényszóró mosást.
javítás: az autó vonzza a baleseteket mint a mágnes, 1 év alatt ketten is belém jöttek. egyszer bal első sárhányó, másodszor hátsó lökhárító. mind a kétszer csak pár karcolás volt az autón, de mivel mindent csak cserélni tudnak (akarnak) a szakszervizben, a számla mindenestől mind a két esetben majd 1 millióra sikeredett (szerencsére az ellenfél biztosítója fizette, igaz először volt némi kommentálás, hogy szükséges volt-e minden, de a szerviz elintézte a dolgot szó nélkül).
Update: azóta megvolt a 3. baleset is, megint ártatlan voltam benne, de most már lassan kicserélik az autómat legalábbis kívülről.
közben sikerült a fogyasztást átlag 7,2-re levinni (az utóbbi 15.000 km átlaga)
szerencsére továbbra sem volt semmi komolyabb baja csak kopóalkatrészeket kellett cserélni benne

Hibalista

- a részecskeszűrő nyomáskülönbség jeladó elromlott - garanciában cserélve - hátsó ablakmosó és bal első fényszórómosó fúvókája eltömődött - ingyen javítva - a 3. henger izzítógyertyája lett cserélve mert a fedélzeti számítógép szerint kihagyásai voltak - nem nagy összeg - bal hátsó ajtót nem mindig nyitotta a központi zár - ki lett cserélve benne valami azóta működik - 130.000 km-ben féktárcsákat kellett cserélni - nyári gumi elkopott (nem volt új amikor vettem) de meglepően sokáig bírta - ha jó gumit akar az ember fel kell készülni az árára

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviznagyon korrektek voltak, apróságokat ingyen cseréltekaz az igazság, hogy megjavítani semmit nem szeretnek, inkább kicserélik, de eddig ingyen vagy az ellenfél biztosítójának számlájára. ha cserélni kell valamit rajta akkor az húzós összeg tud lenni.egy szerviz olajcserével sem olcsó mulatság (8,2 liter longlife olaj) de ezt tudtam előre, nem volt meglepetés

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia II Következő autója? A6 Avant Quattro 3.0 dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)