Még nem probáltad addig ugysem hiszed !!!!
Szöveges ítélet
2010.04.01
Röviden : szuper autó !!!!!!
Nagyon örülök hogy szert tehettem rá! Sokat elmélkedtem hogy kell-e nekem a nagy motor? Sok forumot átolvastam és arra a következtetésre jutottam hogy akinek 2.0 van az nem mimden esetben van megelégedve a teljesitményével.Az autó alapba 1760 kg., ehez télneg csekély teljesitmény a 140LE. Biztos lehet vele autózni, de ekkora térfogathoz szerintem nagyon kevés.Na mindegy ,szóval azóta már meggyözödtem arrol hogy AUDI A6-ba kell a 3.0 moci !!!!
-Nagyon élvezetes vezetni !A triptonic szuperúl működik ,a sportba iszonyatos. Abban csak az adrenalin fokozásra kell használni !Tapasztaltam már Passat DSG váltot,az igaz hogy szebben vált ,de annak még nincsen multja.A kézi részét szerintem senkisem hasznája, az csak van ,és ugyan ezt gondolom az F1 váltórol is.Extra!, de a nagy kényelembe senkisem kapcsolgatja!
A sportv. az igen !Abba akár 4000-4200 -ig is elengedi a fordulatot( volt hogy 200 km/h nál vissza kelett vennem a gázrol a lábam ,hogy betegye 6.)
A V6 nagyon szépen és egyenetesen jár, normá heyzetbe 1400 fordulaton kellemesen lehet vele közlekedni.
-Kényemi szempontbol nagyon jó.Az enyÉm nem sportfutoműves ugy hogy nincs baj a sz.r utak miatt.A hátso üllések csak 2 személyre szolgának !!!!!Csak egyszer probáltam 3. GYEREKET beültetni ,hazafele azon vitatkoztak hogy egyiksem akar középen üni./ enyire kényelmetlen !/
A szervízbe kéedeztem a kölségeiröl :azt mondták hogy az olaj és a szürök megfelelő cseréje mellet,AKÁR 300.000 km. Nyugadtan mehetek! Ennél nincs (VÍZP.FESZ. GÖRG kötelező csere ).Belelehet rakni a LONG olajat és ki is bírja !! AZ eddig megtett 25000.km alatt még nem hiányzik semmi olaj belöle.
Egyszer vettem észre hogy füstölt,de akkor belerakni LUKOIL-s GÁZOLAJAT(TÖBBET SOHA ! ) Marad a jÓl megszokott SHELL ,ABBA MÉG NEM CSALODTAM !
Bátran lehet padlózni ,nincs semmi nyoma .
- A klimával néha (2) történik olyasmi ,hogy az egyik fele meleget fuj a másik fele hideget ,ezt még nem nyomoztam ki hogy mi okozhatja ?( talán nagyobb igénybe vételnél vezérés zavar ! )
-
Bátran merem mindenkinek ajánlani a nagyobb motort, mert az a minimáis + költség az visszatérül.Nincs akkora % kihasználva az autó nagyobb teljesitménynél mint a gyengébb motornál.
Igaz hogy van már rá LUXUS adó,ami nálam pl. 50.000 ft,de hát ez sajnos a magas szinvonal vonzata.
Megér egy probát ha valaki ilyenre vágyik .
Hibalista
- - A csomagtér ajtó visszajelzése állandóan bejelzett a hideg időben , gondoltam elmulik,de köv.évbe újra előjött!Kénytelen voltam kicseréltetni a zárat.Szakszervizbe ( 16000+5000munkad. ) Álitólag már a 4 széria ilyen. - - egy első helyzetjelző csere volt( 3800- összk. ) - -Ezenkivül volt egy gyári behívás,amin a hütőpatron cserélték ki. 1/2 óra munka volt,de leejtettek egy csavart az aknába és 3 óra lett belöle!(talán nem volt alkatrészük ,de nem néztem hogy bele-e rakták !??? )
Ide hordtam szervizbe
Vörös autóház
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | vw.bora | Következő autója? | ettöl van jobb is ??? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
