Hm.
Szöveges ítélet
2008 októberében vettem, német előélettel, szerintem kb 100e visszatekert kilóméterrel. Kivűl belül nagyon szép állapotú, fekete színű, galambszürke bőrbelsővel. Alumínium betétekkel, nekem pont így tetszik.Szerencsére viszonylag jól extrázott, de van néhány tétel ami nagyon hiányzik. Van hátsó ülésfűtés is, de pl nincs hátsó italtartó, hiányzik az első ülések támlájáról a zseb, érthetetlen módon elől csak 1 db!! pohártatrtó van. Párom szerint azért, hogy gyakrabban álljunk meg beülni valahová.
Mivel az előttem szólók már megtették, én nem térnék ki rszletesen a menetteljesítményekre, legyen elég annyi nagyon megy. Valóban nem lehet érezni benne a sebességet, bármikor bármilyen helyzetben lehet vele előzni.
Sokkal fontosabbnak tartom a gyakorlati tapasztalatai megosztását. A legelső utamon sikerült nagy sebességénél lemosni a lámpákat ez az egyik fényszórómosó fedél elhagyásával járt. Mint utólag kiderült az egyik tartóeleme eltörött. Csak a szórófejjel együtt cserélhető munkadíjjal együtt 60e HUF. A másik negatív tapsztalat az autó elektronikája miatt ért (ér a mai napig is) rendszeresen kikapcsol menet közben az ESP, és követeli a visszakapcsolását. A vízhőfokmérő hol mér hol nem. Többnyire nem. A navigáció hajlamos elfelejteni, hogy benne van a DVD és követeli a lemezt.
Az őszi vezetés kihozta az autó másik negatív tulajdonságát is, nevezetesen azt, hogy nagyon kicsi a fényszórómosó tartály.
Párommal szeretünk Erdélyben kirándulni, korábban a Volvoval voltunk kint, akkor egy Pécs Székelyudvarhely távolság alatt csak 3x álltunk meg kicsit nyújtózni, meg enni. Az audival legalább 6x. Hihetetlen módon kényelmetlennek tünnek az első ülései. Hátul még nem ült senki így arról még nem tudok nyilatkozni, de ünnepek alatt lesz rá módom kipróbálni, majd megírom mit tapasztaltam. Mentségére szoljon, hogy az ülésfűtés 6 fokozatú és 6-ban 2 perc alatt eléri az "üzemi hőfokot".
Másik gondom az autóval az a szemüvegtartó, még nem találtam olyan szemüveget ami oda befért volna.
De vannak más furcsaságok is, mint már említettem az autó fekete színű, érdekes módon még egyszer sem állított meg a rendőr az úton, ha sorban szedi is ki az autókat amint engem meglát udvariasan félre lép, inti, hogy menjek, majd az utánam következőt kiinti. Tilosban parkolásért még soha nem büntettek meg, még akkor sem amikor a mellettem állót igen. Valami furcsa félelem veszi körbe az autót a hatóságok részéről. Szerencsére a hétköznapi emberek inkább megcsodálják, a hölgyek átmosolyognak.....
Az enyémre nincs ráírva semmi tipusjelölés, emiatt a forgalomban résztvevők, különösen a VW konszern autóiban közlekedők hajlamosak 2.0 TDI-nek nézni, és szeretnek tolni az első előzésig. Akkor általában veszik a lapot és békénhagynak. Emiatt tervezem utólag felirattal ellátni az autót.
De, hogy végre valami pozitívat is irjak, az MMI csodálatos, hihetetlen mennyire testre lehet szabni az autót. A navigáció egész jó, bár Erdélyben inkább az IGO8-at használjuk.
Hibalista
- Fényszórómosó takarólemez
Ide hordtam szervizbe
Vörös Autóház Pécs
Az Audis részleg vicces hozzáállású, a Vw szervíz ellenben nagyon korrekt, pontos, és precíz.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | ha elmegy az agyam akkor pl: TT roadster, Boxster, ha nem akkor Touareg |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
