A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.0tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddig megérte

Szöveges ítélet

Előtte is Audink volt, de az nem volt egy megbízható darab, vagyis inkább úgy mondom, hogy többi olcsóbb autókkal is vannak gondok, csak itt szépen elkérik az árát, javítás nincs, cserés minden, adagoló, futóműalkatrészek, váltóban valami lamellák, mindegy nem volt rossz autó, de a mostanihoz képest egy lomha, "kényelmetlen", "puritán" autó volt, anyagminőséggel , kidolgozással semmi gond nem volt ott sem. A legtöbb embert nem érdekli , hogy milyen anyagokból van belül, engem pl igen. Tehát nagyon jól megy, sokkal jobban mint amennyit érezni lehet belőle, lehet, hogy túl mesterséges a kormány, de nekem nagyon tetszik, hogy kis sebességnél egy újjal lehet irányítani, az előzőt nehezebb volt persze ehez képest, a váltó klasszisokkal jobb mint a régi tiptronic, nem rángat, és hat sebességes ami jól jön ennyi lóerőhöz/nyomatékhoz, finoman teszi a dolgát, van benne F1 váltó is, de sűrűn nincs használva, viszont az s-fokozat nem rossz, de normál közlekedésre felesleges, többett fogyaszt, jah fogyasztáról, 10.5-et eszik inkább városban, de ilyenkor nincs kihasználva, messze nincs, ha kicsit gyorsulgatsz, akkor 13-at is megeszi városban, de 11-el simán el lehet vele járni, akkor sem előz meg nagyon senki, igazi terepe nyilván az autópálya, majd ha kész lesz az M6-os végig akkor sűrűn lesz használva ott is. Bixenon van benne, amivel még én is látok mindnt sötétben, pedig elég szar a szemem. Kényelmesek nagyon a bőr/sport ülések, a gerinctámasz meg kiválló, minden autóban kéne ilyen, mozog le-fel, ki-be, hátul is van hely bőven, csomagtartó hatalmas, az is elektromos, bár becsukni neked kell, és az már annyira nem könnyű. Belül szépen , igényesen kidolgozott, ezt is vártuk, kitűnő rekeszek megmaradtak az első két ülés alatt. Amit viszont hiányolok azok a kinyitható tárolók az ajtókban, nem értem miért hagyták ki belőle, nagyszerű dolog volt. Menetteljesítményeket nem mértem, 7.3s, 244km/h, ezek a gyári adatok, bőven elég. Motor hangja jó, ahoz képest , hogy diesel szépnek mondható, semmi kerregés, belülről még szépnek is mondhatom, főleg gyorsításkor, persze egy 4.2 biztos szebben szólna, csak azért elkér 20 litert. Az előzőben egyszerűbb volt állítgatni pl a klíma erejét, itt be kell lépni a menübe, felesleges, ülésfűtést ugyanígy, régiben az is kint volt. MMI nekem tetszik, ezt a két dolgot kinthagyhatták volna, de nagyon egyszerű kezelni, egész szép grafikával. Navigáció van benne, de magyar térkép az nincs, még a Vatikáni is benne van pedig. Tetőablak biztos jó dolog, van az is benne, bár túl sok értelmét nem látom, a "garázsfény" opció viszont jó dolog. Sportfutómű van benne, ami nagyon jó ha csak az útfekvést nézem, de sztem túl kemény, kicsit lehetne finomabb, főleg a mi útjainkra, sportkormány nagyon szép, és jó fogású, egyszerű kezelni a rajta levő kapcsolókat, tetszik , hogy előttem is megjelenik a cd tartalma, és választhatok is nem kell az mmi-re néznem, előttem megjelenik minden, jól szól, de 200000-ért minden kezdő hifis jobbatt össze tudna dobni. Quattro jól teszi a dolgát, jobb vezetni mint az előzőt, hóban még nem próbáltuk, de az előzőből kiindulva, ami nyári gumikkal is vígan elindult hóban felfelé, biztos jó lesz ez is. Újonan, reálisan nézve nem éri meg az árát, de az összes ilyen szintű autó ennyibe kerül, ez van, mégis azt mondom megéri, de inkább pár évesen, azt a 7-8 milliót bukja el más.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Egy nagyon jól felszerelt autószervízben, értenek is hozzá, nem is olcsó.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? A6 Következő autója? Audi/MB
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)