A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.2 V6 fsi qattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bivaly erős V6 os Ingolstadtból

Szöveges ítélet

Az Audi elött egy Bora tulajdonosa voltam, amit 6 évig nyüttem és egy nagyon jó kis kocsi volt! De 8 éve már hogy Németországban élek, ennél fogva elég sokat járok a kocsival! Így a Borcsit eladtam, és kinéztem magamnak ezt a kényelmes Audit, 2+S-Line csomag bőr, sportülések, sportfutómű, végig Audi szervizben szervizelt fekete szépség beleszerettem! A kocsi mindennapos szolgálatban van, föként dolgozni járok vele, de 3 havonta hazalátogatunk a szülőkhöz, oda vissza 3050 km! A kocsin ABT futómü van gyárilag a vételnél még tetszett, hogy sportos de, rossz minőségű úton nagyon pattog, nem ajánlom senkinek! A 6 hengeres motorokkal vigyázni kell mert a vezéléscsere egy kissebb vagyonba kerül, ezért érdemes rákérdezni, hogy volt e már cserélve! Az olajcsereperíódust érdemes 15.000-ként tervezni mert a gyár által elöírt 30.000-est nem ajánlják még a Német szerelők sem, pedig ők aztán tartják magukat az előírásokhoz! A gyári olaja 0W-30 Castrol ebből 6,5 liter megy bele plussz szűrő ez sem olcsó mulatság! Végezetül anyit mondhatok, hogy én 8 évesen vettem 8200 euróért ami az újárának a töredéke, hiszen újonnan 47.900 eurót adtak érte! Tehát az árát megérte ujonnan csak hitelre tudnék felsökategóriás autót venni az pedig nálam ki van zárva! Ami negatívum az a drága alkatrész, és a magas futásteljesítmény már fiatalabb évjáratokban is! Ja a Qattro hajtás miatt 1 garnitura gumi 40.000 km és vége, csak is Continental terméket használok, 4 új nyárigumi 470 euró :( sajna :(!!!

Hibalista

- Vezérműlánc szett, feszítők és sinek, + hosszbordás szij, előre 2 feszítőcsapágy klimahűtő váltó, és motorolaj csere 250.000 Km-nél. Tehát az elsö szervíz nálam 712.000 ft. - Automataváltó hidraulikacső: 210 euro. - Termosztát: 385 euro. - Vízpumpa: 272 euro. - Most volt 290.000 ezres szeríz: 355 Euró

Ide hordtam szervizbe

Bosch szervíz Magyarország

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Bosch szervíz Németország

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 231000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Bora Következő autója? A6 2012-től
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)