A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 2.7 V6 TDI 

Az ítélet értékelése
2,4(10 db)

Autóból németet vegyél, ne japán vagy kóreai szarokat

Szöveges ítélet

Cégautó, 2,7-es V-6 hengeres TDI. Olyan a hangja, mint egy nagy amerikai benzinesé, semmi dízelzaj, igazán dől belőle az erő. Kézi váltós 6 gangos, nagyon pontos és jól kiosztott váltó. Ezelőtt egy 1.9-es A4 PD TDI-t vezettem, (ma már az asszonyé) ez utóbbi, bár csak 132 HP-s (az A4, nem az asszony) , és nem sokkal könnyebb, sokkal robbanékonyabb, mint a 180HP-s 2,7-es A6. Azért ezzel sem igazán érnek utól az M7-esen a hasonló drogbáró gépekkel (Merdzsó meg Bömi) a vastag aranyláncos kopaszra nyírt hazai vállalkozók, ha éppen nem radaroznak a zsaruk a fehérvári felüljáróról.

Ami bosszant, az a gyorsan színét vesztő, értsd kopó belső kapcsolók (ablakemelő, az MMI gombjai),a festék egyszerűen lehámlik róluk, illetve a bal első ajtóból gyorsításkor jövő kattanó zaj, amitől megfájdul a fejem. A szervíznek természetesen lövése nincs hozzá, mi lehet, szerintem egy meglazult csavarkötés.
Nagyon kényelmes, Firenze-Budapest 1100 km kb. 12 óra alatt többszöri pisiléssel, de úgy szálltunk ki, mint ha 5 perce indultunk volna (és semmi pisilés).
Nagyon jó az is, hogy az első spoiler alja elég magasan van, így a parkolóban nem ül fel (sajnos az A4-esnek gyakrabban leért az alja)
A légkondi nagyon kultúrált, az MMI rendszer szintén, bár a navi néha lefagy, ilyenkor a DVD-t kiveszem, megszidom, megtörölgetem, aztán újra megy.
A megfelelő részletességű hazai GPS DVD térképre hónapokat kellett várni, ma már elég jó, de közelében sincs egy magyar, iGO 8 navinak.
Öngól az indításgátló transponder, amit az ember a slusszkulcs mellett tárol (hülye lennék több helyről osszegyűjteni az elindulás kellékeit), mert így aztán tényleg könnyen ellopják a verdát. 2 éve csak azért nem vitték el az egyszerre ellopott kulcs és transzponder ellenére, mert a bugris kisebbségi (tudom, hogy az, mert megfogták a zsernyákok) nem tudta elolvasni a műszerfalon angolul, hogy önindítózáskor be kell nyomni a kuplungpedált. Naná, nem lóvári nyelven van kiírva.
Az A4-esemben PIN-kódos tasztatúra van, soha nem hagyott cserben, az A6-ban a transzponderhez meg egyszerűen tartalék akkumulátort sem nagyon lehet kapni. Bár ez nem az Audi, hanem a Skyguard hibája. Most jár le a 3 éves lízing, naná, hogy megveszem saját családi autónak (a szívem meg megszakad az A4 1.9 PD TDI-ért, amit meg eladok), mert jövő héten jön meg a ráncfelvarrott 3 literes A6 TDI quattro, újabb lízingelt verda. Kicsit félek az automata váltótól, de majd megírom, megérte-e a kézi helyett ilyet rendelni.

Hibalista

- Navigáció lefagy néha

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A4 PD 1.9 TDI Következő autója? A6 3.0 TDI quattro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)