Autóból németet vegyél, ne japán vagy kóreai szarokat
Szöveges ítélet
Cégautó, 2,7-es V-6 hengeres TDI. Olyan a hangja, mint egy nagy amerikai benzinesé, semmi dízelzaj, igazán dől belőle az erő. Kézi váltós 6 gangos, nagyon pontos és jól kiosztott váltó. Ezelőtt egy 1.9-es A4 PD TDI-t vezettem, (ma már az asszonyé) ez utóbbi, bár csak 132 HP-s (az A4, nem az asszony) , és nem sokkal könnyebb, sokkal robbanékonyabb, mint a 180HP-s 2,7-es A6. Azért ezzel sem igazán érnek utól az M7-esen a hasonló drogbáró gépekkel (Merdzsó meg Bömi) a vastag aranyláncos kopaszra nyírt hazai vállalkozók, ha éppen nem radaroznak a zsaruk a fehérvári felüljáróról.
Ami bosszant, az a gyorsan színét vesztő, értsd kopó belső kapcsolók (ablakemelő, az MMI gombjai),a festék egyszerűen lehámlik róluk, illetve a bal első ajtóból gyorsításkor jövő kattanó zaj, amitől megfájdul a fejem. A szervíznek természetesen lövése nincs hozzá, mi lehet, szerintem egy meglazult csavarkötés.
Nagyon kényelmes, Firenze-Budapest 1100 km kb. 12 óra alatt többszöri pisiléssel, de úgy szálltunk ki, mint ha 5 perce indultunk volna (és semmi pisilés).
Nagyon jó az is, hogy az első spoiler alja elég magasan van, így a parkolóban nem ül fel (sajnos az A4-esnek gyakrabban leért az alja)
A légkondi nagyon kultúrált, az MMI rendszer szintén, bár a navi néha lefagy, ilyenkor a DVD-t kiveszem, megszidom, megtörölgetem, aztán újra megy.
A megfelelő részletességű hazai GPS DVD térképre hónapokat kellett várni, ma már elég jó, de közelében sincs egy magyar, iGO 8 navinak.
Öngól az indításgátló transponder, amit az ember a slusszkulcs mellett tárol (hülye lennék több helyről osszegyűjteni az elindulás kellékeit), mert így aztán tényleg könnyen ellopják a verdát. 2 éve csak azért nem vitték el az egyszerre ellopott kulcs és transzponder ellenére, mert a bugris kisebbségi (tudom, hogy az, mert megfogták a zsernyákok) nem tudta elolvasni a műszerfalon angolul, hogy önindítózáskor be kell nyomni a kuplungpedált. Naná, nem lóvári nyelven van kiírva.
Az A4-esemben PIN-kódos tasztatúra van, soha nem hagyott cserben, az A6-ban a transzponderhez meg egyszerűen tartalék akkumulátort sem nagyon lehet kapni. Bár ez nem az Audi, hanem a Skyguard hibája. Most jár le a 3 éves lízing, naná, hogy megveszem saját családi autónak (a szívem meg megszakad az A4 1.9 PD TDI-ért, amit meg eladok), mert jövő héten jön meg a ráncfelvarrott 3 literes A6 TDI quattro, újabb lízingelt verda. Kicsit félek az automata váltótól, de majd megírom, megérte-e a kézi helyett ilyet rendelni.
Hibalista
- Navigáció lefagy néha
Ide hordtam szervizbe
Porsche Pest
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 66000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A4 PD 1.9 TDI | Következő autója? | A6 3.0 TDI quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
