Audival szép az élet
Szöveges ítélet
Elore is elnézést kérek az esetleges helyesírási hibakért, de Szlovákiaban lakok és ...Az autót Németországból hoztam, bemutató autó volt 25000 km-el, így az elso kotelezo szervizelést márkaszervízben végeztettem-olaj és szuro cserék 400 Eur.Az elobbi kocsiaim dízel motorosak voltak, ezért is óckodtam a benzinestol-a fogyasztás miatt. Mivel ez a típus benzines változatban 6000 Eur-val olcsóbb volt így ezt vettem. Most az automról roviden. Aki ult már A 6-ban tudja hogy hova sorolható az autó kényelem szempontjából. Az autóm rendelkezik sok extrával,mint pl:LED-es xenon fényszórók,3. generációs MMI CD tárolóval és DVD lejátszóval, multitronic seb.váltó, sportos ulések borkárpitozással, el.tetoablak, plusz belso világítás, mindez papírokra téve 26000 Eur AFA nélkul, az AFA-t visszaigenyeltem. Az autómmal nagyon meg vagyok elégedve, most 106000 km van benne és a kotelezo cseréken kívul még egy centet sem kelett javításokra kolteni. Mivel nagyon sokat autopályán használom az autó még mindig úgy megy mint újkorában. Az elso fékbetéteket 95000 km-nél cseréltem a hátsók még az eredetiek. A két utolsó autóm 3-as BMW volt, az E 91-es típusba 4 év alatt 280000 km tettem és csak jókat tudnék írni róla. Ezt osszehasonlítás miatt említettem ha az Audimmal akarnám osszehasonlítani. A BMW-t jobb volt vezetni, de az Audi 6 más kategória, így természetesen kényelmesebb. Hasonló vezetési korulmények melett az Audi 2 l-el tobb uzemanyagot fogyasztott, amiben sok az autopálya nagyrészt 160-as sebességgel. A megadott gyári fogyasztás csak papíron létezik, aki szeret vezetni az általában túllépi ezeket az értékeket, nekem nem sikerult 9 l-es átlag alá kerulni, pedig nagyon óvatos stílusban akár a 7,5-t is el lehet érni. Aki még nem vezette a 2 literes 125 kW-os benzines motrot azt gondolhatja, hogy egy lusta oreguras járgány. Nem versenyautó, de egy rugalmas, nagy sebességekre képes, kényelmesen vezetheto autó. Mendezek ellenére a garancia lejárta után a motor kapott egy szoftver frissítést, amivel visszakapta a gyárilag lebutított erejét, azaz most 150 kW lett a teljesítménye. Osszegezve, az audik nagyon jó autók, soha rosszabb autóm ne legyen.
Hibalista
- eddig semmi sem hibasodott meg
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | BMW 320 dTA | Következő autója? | Audi 6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
