A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 2.0 TFSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Audival szép az élet

Szöveges ítélet

Elore is elnézést kérek az esetleges helyesírási hibakért, de Szlovákiaban lakok és ...Az autót Németországból hoztam, bemutató autó volt 25000 km-el, így az elso kotelezo szervizelést márkaszervízben végeztettem-olaj és szuro cserék 400 Eur.Az elobbi kocsiaim dízel motorosak voltak, ezért is óckodtam a benzinestol-a fogyasztás miatt. Mivel ez a típus benzines változatban 6000 Eur-val olcsóbb volt így ezt vettem. Most az automról roviden. Aki ult már A 6-ban tudja hogy hova sorolható az autó kényelem szempontjából. Az autóm rendelkezik sok extrával,mint pl:LED-es xenon fényszórók,3. generációs MMI CD tárolóval és DVD lejátszóval, multitronic seb.váltó, sportos ulések borkárpitozással, el.tetoablak, plusz belso világítás, mindez papírokra téve 26000 Eur AFA nélkul, az AFA-t visszaigenyeltem. Az autómmal nagyon meg vagyok elégedve, most 106000 km van benne és a kotelezo cseréken kívul még egy centet sem kelett javításokra kolteni. Mivel nagyon sokat autopályán használom az autó még mindig úgy megy mint újkorában. Az elso fékbetéteket 95000 km-nél cseréltem a hátsók még az eredetiek. A két utolsó autóm 3-as BMW volt, az E 91-es típusba 4 év alatt 280000 km tettem és csak jókat tudnék írni róla. Ezt osszehasonlítás miatt említettem ha az Audimmal akarnám osszehasonlítani. A BMW-t jobb volt vezetni, de az Audi 6 más kategória, így természetesen kényelmesebb. Hasonló vezetési korulmények melett az Audi 2 l-el tobb uzemanyagot fogyasztott, amiben sok az autopálya nagyrészt 160-as sebességgel. A megadott gyári fogyasztás csak papíron létezik, aki szeret vezetni az általában túllépi ezeket az értékeket, nekem nem sikerult 9 l-es átlag alá kerulni, pedig nagyon óvatos stílusban akár a 7,5-t is el lehet érni. Aki még nem vezette a 2 literes 125 kW-os benzines motrot azt gondolhatja, hogy egy lusta oreguras járgány. Nem versenyautó, de egy rugalmas, nagy sebességekre képes, kényelmesen vezetheto autó. Mendezek ellenére a garancia lejárta után a motor kapott egy szoftver frissítést, amivel visszakapta a gyárilag lebutított erejét, azaz most 150 kW lett a teljesítménye. Osszegezve, az audik nagyon jó autók, soha rosszabb autóm ne legyen.

Hibalista

- eddig semmi sem hibasodott meg

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? BMW 320 dTA Következő autója? Audi 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)