A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 C6-4F 2.0CRTDI 3xS-line 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álomautóm, a szürke bálna

Szöveges ítélet

Ez az első saját autóm, elötte volt szerencsém vezetni 20.000km-t mindenféle autókon. A családban volt ugyanilyen 2 évesen egy 2006-os 140 lóerős PDTDI szedán, amin vezetni tanultam... hmm kiváló tanulóautó volt számomra, kintfogó kuplunggal, nem működő parkradarral. Szerettük a stabilitása, kényelme miatt, pedig minden típushiba előjött rajta: porlasztók bepisiltek, turbó felszívta az olajat, olajpumpa hajtó tengely elkopott, klíma kuplung széthullott, kettőstömegü miatt már rázott stb. Eladtuk, majd vezettem más autókat (Astra G,H,J, A4 2015Allroad, Alfa159) amikben csak azt éreztem, hogy ebben is-abban is az A6 jobb volt.
Kezdett körvonalazódni bennem: a Faceliftes modell lesz az álomautóm. Első autónak egy dízel 80-ast akartam, költség megfontolásból, és retró rajongásból, de a párom hatására a kényelem és a biztonság melett döntöttünk. A faceliftben kiküszöbölték a hibákat, modernizáltak rajta (Ledes fények), jobb motorokat kapott, megjelent a 170 lóerő 2 literben, ami amelett, hogy elégséges teljesítményt nyújt, gazdaságos is. Igen, ezt az autót, ezzel a motorral, kézi váltóval egy gazdaságos luxusautónak tartom, alkatrészárakat is beleértve. A vezetésélmény miatt ragaszkodtam a kiváló kéziváltóhoz. A megvásárolt modellben meglepetésként ért a kanyarkövető fényszóró és az automata hosszúfény. Ezek nélkül már nem akarok autót, annyira hasznosak, főleg mert szeretek éjjel vezetni. Hasznos extrák: behajtható vonóhorog, parkradar elöl-hátul, tempomat, ülésfűtés, BiDirectional Xenon lámpák. Amit keresek bele: lehajtható hátsó ülések, Bose hifi, kapunyitók. Belső és külső dízájnban szerintem csúcs így S-Line-al, aprópó, az S-Line futómű miatt alacsonyabb az autó 3cmel és feszesebb is.
Szeretem, használom, imádom. Mindig pihenés vezetni: éjjel-nappal. Hobbi autónak is kiváló lehet, egy izgalmasabb motorral.

Hibalista

- -EGR hűtő eresztett-csere - -2 parkradar+hátsó kábelköteg hozza - -3 db ajtózár - -tank ajtó zár - -1db D3S xenon izzó, az új osram árát sokalltam, cseréltem párban ledesre, ami bevált - -2 hátsó rugó törött, de kicseréltem egyúttal az első és hátsó rugókat és teleszkópokat is, hogy hasmagasságot nyerjek

Ide hordtam szervizbe

Egyszerübb munkákat én csinálom, pl olaj, szűrő csere, ajtózár, hibakódleolvasás, izzócserék

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

BitCar Csíkszereda-gyors munka

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 290000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? A6-C7
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)