A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.0V6 TDI Quattro Tiptronic 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

A mérce, amit nehéz utolérni

Szöveges ítélet

Egy szintén dízel (1.9PDTDI) Audi A4-ből ültem át ebbe a masinába. Imádtam azt az autót is, de amióta ezt az A6-ost megszereztem, tudom hogy mi az etalon. Az autó olyan, akár az oltalmazó anyaméh, rengeteg országúti és külföldi utamon hű társként kísér, ellenfelet nem ismerve. 140 km/h-ra állítva a tempomatot terepviszonyoktól függetlenül hozza az átlagosan 7-7,5-es fogyasztást, ha meg valamilyen ugribugri kis nyikhaj froclizni kezd, hát akkor lájtosan megérintem a gázpedált és már a menetszelemtől is rögtön a leállósávba húzódnak le előlem a kezdetben merészebb, fűnyírómotorral ellátott "autók". A quattro és a tiptronic automata brilliáns páros, ha mindemellé 225LE és 450 Nm nyomaték párosul, legyen akár pesti dugó a Hungárián, vagy havas-jeges szerpentin az osztrák Alpokban.
Kiváló az elektromos gerinctámasz, a fűthető sportülések és kormány, a kinyitva is nagyon csöndes solartető.
Az egyetlen apró bosszúságot a sportfutómű kissé rázós feszessége jelenti, de hajlamos vagyok ezt is inkább a gané budapesti városvezetés számlájára írni, és nem az autóéra. Érdekes módon Berlinben nem volt ilyen gondom... :)
A fabetétek kissé hajlamosak a karcolódásra, vigyázni kell rájuk.
Lehet, hogy vannak még jó autók, de számomra az etalon az Audi A6. Pont.

Kiegészítés (2006.szeptember):
Időközben már 44 ezer kilométer közösen megtett út van mögöttünk, az autó továbbra is tökéletes. Egyszer odavertem az alját az Egressy úton a Stefániához közelebbi szakaszon, mindenkinek azt javaslom, aki sportfutóművel szerelt A6-ossal közlekedik, hogy lassítson az említett szakaszon, mert 50 km/h-val nem járható az az elb@szott falusi út... Röhej! Budapest 2006.
20 km/h-nál ne menj gyorsabban, mert feltöröd az aszfaltot...
Szerencsére az autónak nem lett baja, szervízben nézettem meg. Pedig nagyon szólt, a szívem facsarodott bele.

Akármennyire is nyúzom, 8.5-nél nem akar többet mutatni az átlagfogyasztás-mérő. Biztosan lehet vele menni ennél állatabb módon is, de tőlem ennyire telik. :)

Hibalista

- Ezidáig semmi nem romlott el rajta.

Ide hordtam szervizbe

Porsche M5

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 44500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Audi A4 1.9 PDTDI Következő autója? Audi A6, majd úgy 3-4 év múlva
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)