A Columbia űrsikló
Szöveges ítélet
Az elödöm céges autója volt, így "átvehettem" az autót. Szerintem roppant gyagyán forgatta az extralistát.
Bör - ok, de nem létszükséglet, ráadásul az Audi-bör olyan, mintha mübör lenne.
Sportfutómü - nem használom ki, így a napi forgalomban zavaró. Ehelyetett rendelhetett volna bele fedélzeti számítógépet, mert az nincs benne. Ebben az árkategóriában ez azért blama. Tudom, hogy a konkurenciánál sincs másképp és az 5-ös BMW-ben is 120 eurót kérnek a pohártartóért, de akkor is.
Tolótetö - ok, ezt valóban nagyon szeretem, a hobbiautómban is van.
Más extra talán nincs is, azt hiszem, hogy az automata klíma (nem a komfort-verzió) alapáras.
A kocsi teljesítménye nagyon kellemes, minden helyzetben biztonságos erötartalékkal autózik az ember.
Az ülések kényelmesek, egyedül hosszú távon kell egy picit állítani a kihúzható combtámaszt meg a gerinctámaszt.
A beltér hatalmas, talán a középkonzol széles egy picit.
A csomagtér is kellöen nagy, egy ikeás ágy befért (203 cm!).
Érdekes, hogy a váltó körül már le-lepattogzik a festék. Azért ez meglepö, mert a többi része látszólag jó minöségü.
Egy dolog dühít rettentöen: a fordulóköre akkora, mint a Columbia ürsiklóé. Újra és újra zavarba hoz, ha garázsban vagy kis parkolóban kell forgolódni vele. A privát Mercedesem zsebkendönyi helyen megfordul ehhez képest.
Mivel az A6-os eleje-hátulja-oldala a végletekig le van kerekítve, nem olyan könnyü kitalálni, hogy hol kezdödik és végzödik. Ez az a karosszériaforma, amihez kötelezö a parkolóradar.
A fogyasztását saccolom, mert - bevallom - nem törödöm vele. Azt tudom, hogy a Bécs-Zágráb-Bécs távot 6,7 literrel jártam meg, túlnyomórészt autópályán 150-es tempóval.
Tehát a súlyához és motorjához képest jól fogyaszt, de ha kell, akkor megy mint a csík: óra szerint 230-240. Ez valahol 220 körül lehet igazából.
Áprilisban a Toszkánában voltunk, zokszó nélkül teljesítette az autó a távot (naná, jóhogy), én pedig utolsó nap hiszti nélkül vezettem le a Pisa - Bécs távot. Tehát egy nagy, tágas, kényelmes utazóautó. Csak ne lenne az Audinak is a versenytársaihoz hasonló BANDITA extrapolitikája.
2008. február 4. Update
Futásteljesítmény: 80.000 km
Semmi baja, csak tankolok. (Na jó, volt egy izzócsere 100 euróért - hoppá! Dizájnos autó, nesze. Rendes autón a sofőr is cserélni tudja 5 perc alatt.)
Remek autó, de nem lehet érte rajongani, vagy beleszeretni. Igazi steril germán dög.
Hibalista
- Nem tudom :)
- Eddig csak fényezésen volt, meg a normál szervizeken.
Ide hordtam szervizbe
Kamper - Neusiedl am See
Update, 2007. szeptember:
60.000 km-es szervízen volt az autó, 500 km-rel késöbb jön a visszajelzö, hogy gatya a fékbetét. Úgy nyikorgott, mint egy békebeli gőzmozdony. No meg szitált is, hadd legyen élmény minden fékezés. A szervíz magyarázata: szemre nem látszott annyira, nem lehet belátni a fékbetéthez. Igen? Szállítsd te a családodat ilyen fékekkel.
Kár, eddig elégedett voltam velük.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Céges: Passat | Következő autója? | Majd meglátjuk |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
