A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 2.0 PDTD 

Az ítélet értékelése
4,3(6 db)

A6 2.0 PDTD Nem gyorsvonat, de nagyon ott van.

Szöveges ítélet

Szóval nem gyors vonat a 2.0 PDTD éppen az a minimum amikor azt mondja az ember, hogy még elég,ezért is nem rakok bele chip-et (Most így gondolom).

Hibalista

- 2009-02-23
- Sajnos hiába olvasgattam a fórumokat vásárlás előtt, hogy típushíba a turbónyomás szabályzó szelep, sikerült potyára cserélni benne a turbót. Majd miután erre rájöttünk az "eiger" szelep csere után rendesen ment.
- A csomagtartó zár,mint más is írta nekem is be szokott fagyni nagyobb hidegekben.
- Olajfogyás 10.000 km-erenként olyan 1,5 liter. (határeset), természetesen a loglife-ból.
- Rohadt kényelmes,mintha az ember köré építették volna az autót.
- A NAVI Plus valami álom, azóta ebben az autóba nem használom a IGO-t.
- A 6,5 fogyi érdekes se le, se fel. Az igaz, hogy szinte csak vidéken használjuk ahol nincs dugó...
- Nekem ez a 6 sebességes váltó kicsit átverés, ugyanis ezek rövidebb fokoatok mint más autókba.Nagyobb sebességnél így jobban pörörg a motor és sűrűbben kell váltogatni.Viszont nagyon precíz.
- A HIFI csak DSP, de ez sem gyenge.
- A bluetooth nem szereti a (régebbi)ferdeszemű telefonokat csak a nokiát és SE-t.
- A PDTD hangjával azért barátkozni kell ha hidegen indítja az ember :-) vagy üljön be rögtön, mert bent csend van.
- Végezetül a majd 3/4-ed éves használat után a 2.0 PDTD motorral annak ajánlott szerintem akinek nagyon fáj a foga az A6 után de sem vételkor sem szervízelésnél nem akar elszállni az árakkal sem a kútnál. (-3 L/100 km a 3,0 áshoz képest).
- Viszont mindig jusson eszedbe! Ez nem gyorsvonat!Könnyen otthagyhat akár egy GSI Corsa.....

Ide hordtam szervizbe

Brill Kecskemét. Sajna 2009-től nem dolgoznak hozott gyári anyagból, így most a következő szervíznél nagy lesz a dilemma, hogy vezetett szervízkönyv vagy fele áron maszek szerelő.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Szegedi maszek. Jóval olcsóbb,de nincs ügyfélvárója TV-vel, Büfével :-)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A6 (C5) 1.9 TDI (110LE) Következő autója? Gazdasági válságban? Ki tudja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)