A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (2004-2010)

A6 3.0TDI Avant quattro 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

200.000Km felett nincs jó kocsi, szerintem van

Szöveges ítélet

Pontosan emlékszem hol kezdődött 2006-ban Németországból hazafele tartottam a Toyota Hilux-mal éjszaka amikor megláttam egy gyönyörűen világító led lámpasoros kombit ami elkerült.
2013-ban vásároltam meg egy 2008-as évjáratú 200.000km futott autót amit első tulajdonostól vettem vezettet szerviz könyvvel az új kori árának töredékért.(Új ára:68.000.-Eur)
Az autó felszereltsége hihetetlen 3.0V6 TDI chip tuniggal automata váltó triptronic és az összkerékhajtás S-line sport fék és futómű full bőrülések természetesen elektromosan állíthatók,kulcs nélküli indítás nagy navigáció amiben már kelet Európa is benne van.
A Bluetooth-os kihangosító is nagyon jól kezeli az Iphone 4-et igaz néha a csengőhang felerősödik számomra érhetetlen módon de a kormányon egy pillanat és le is halkítható.A hifi(Bose)is hibátlan nagyon szépen szól igaz az egész első szélvédő hangszóróból áll. Számomra az alap egy prémium kategóriás autón az elektromos csomagtér ajtó ami rossz időben megfizethetetlen,hogy nem lesz trutyis a kezem ahányszor ki kell nyitnom vagy becsuknom.(tudom felesleges extra ez pont a totalcar oldalon olvastam)
A kocsival sokat járok Németországba Hollandiába nagyon jó stabil és biztonságos nagy autópályás kocsi múltkor 2 nap alatt mentem vele 2.780Km igaz én már nem bírom úgy mint 10 évvel ezelőtt de a kocsi igen csak tankoltam.(Az Új rekord 19 óra alatt 2.087.Km)
A szervizt most már a barátommal csináljuk igaz 15.000.-km csökkentettük az olaj cseréket és a gázolajszűrő cserét. 30.000.-km az összes szűrőt kicseréljük.
Már leinformáltam a váltót is az Audi azt írja nem kell benne olajat cserélni de mi kifogjuk cserélni 300.000.-km-nél.
Sokan azt mondják felesleges de én úgy gondolom megérdemli aki így teljesít a Német autópályán 3.000.- fordulatú 180km/h sebességnél.
Az autópályán a fenti tempó mellett 7.3-7.5 L között a kinti kilométer korlátozástól függően(útépítés ,becsatlakozásoknál).
Városi fogyasztás:9.5-13L attól függ a piros lámpától hogyan indulsz,mennyire pörgeted.
Hátrányt is tudok mondani.
Nekem még nem sikerült 30.000.-km többet elmenni a egy garnitúra gumival.
A fékbetét és féktárcsa max 70.000.-km ja és itt elöl nincs olyan hogy csak betétet cserélek csak együtt a tárcsával de nem is csoda mert majdnem 2tonna az autó.
A gumiknál még az nem tetszik,hogy a 16-os téli lemezfelnit nem tudod feltenni a féknyereg miatt mert túl nagy így marad a 17-es alufelni.
A lényeg imádom és nem tervezem,hogy megváljak tőle főleg amennyibe van és amennyit már hozott a cégnek.

Hibalista

- Ablakmosó tartály motorja követ kapott és eltörött elfojt víz. - A motor burkolatról lesett a a négy karika de szervizen meg lett és a műanyagos haverom vissza olvasztotta úgy hogy a gyár is megirigyelné. - Villogott az izzítás narancssárga jelzőfénye a kocsi visszaállt szerviz üzemmódba.Negyed óra múlva a műszerfal részecskeszűrő kézi regenerációja javasolt. - Bevittük a szervizbe két nap,savazással kitisztították. - Most ok. - Nagyobb baj soha ne legyen. - Jobb első kerék csapágy és az egyik lengőkarban egy csavar eltörött 313.000.km-nél megadta magát.(Audi Oberwart 2óra alatt megoldotta minden volt raktáron) - Ùgy néz ki a dolog Németországban sem tudnak mindent a chipelèsről.Az autóban elkezdett villogni az izzitàs jele és vissza àllt alapra.Elvittem egy ismerőshöz aki német és olasz márkák chipelésével foglalkozik,a (comp.) hamar sorolni kezdte a hibàkat jobb oldali csomagtérajtó motor hibás,1-es 5-es henger izzitás nem működik ja és a magasnyomású pumpa hiba kód jelez magasnyomást írt.Megnézi milyen chip van benne (race box sárga fekete) jó ezt vegyük ki és kuka,mert ez csinálj a más nyomást a szivattyun és a pumpa megfogja adni magát mert maximumon megy.A probléma csak az nem tudjuk mennyit használták így a kocsit mert hát én használtan vettem. - Sajnos igaza lett még vagy 7.000 km ment el a pumpa és leállt alapra szokásos hiba jelenséggel izzitàs és motor hibakód szuper sárga műszerfal. - Hiba kiolvasás alacsony a nyomás a pumpában,nem szállít elég üzemanyagot. - A magasnyomású pupán a szabályzó szelep ment tönkre kb 100.-EUR alkatrész. - Azóta mentem vele 7.200.- km most szuper minden csak a nyár gumik megint elfogytak. -

Ide hordtam szervizbe

Audi Oberwart kicsit drága még céges költségek elszámolása mellett is.Szerintem ahogy öregszik a kocsim egyre kevesebbet kérnek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 127000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Hilux Következő autója? A6 Avant Biturbo diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 2004 (2004)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)