szépséges és megbízható, de milyen áron?
Szöveges ítélet
A vétel utáni első egy-két napon nem mertem odalépni neki, állítólag nagyon érzékeny a tiptronic váltó (bontottan 4-5 kiló az ára), sűrűn romlanak, muszáj kímélni az autót. Miután persze kipróbáltam hogy húz, nem lehet betelni vele, gyönyörűen duruzsol a V6-os. Valóban löttyen néha egy picit a váltója (ezt is csak a szerelő mondta, nekem fel sem tűnt), de még soha semmilyen hibajelenséget nem produkált, nagyon szépen kapcsol. Már 8 éves szegénykém, de nagyon egyben van, kivül-belül is. Nagyon jó az úttartása, rendkívül kényelmes a rugózása, a sebességet pedig nem lehet érezni benne.
A szervíz viszont elfújja a rózsaszín ködöt az autóról, olajak, szűrők cseréje, gömbfejek cseréjével együtt 130 volt, összes szíj cseréje 120, ha valami lehúzós szervízbe viszem, gondolom a másfélszerese, nem is beszélve arról az évi 2-3 kilóról, amit bukik az értékén a boldog Audi tulajdonos.
Összefoglalva elkéri az árát, de nekem megéri. Sűrűn előfordul, hogy belefeledkezek a bámulásába, annyira tetszik ez a kombi fajta ezekkel a szép felnikkel, mint amikor egy gyönyörű nőre bambul az ember, csak ugye ezek mind költséges dolgok..
Hibalista
- klimaventillátor, gömbfejek, és kötelező szervizek
Ide hordtam szervizbe
Gabihoz a Hunyadiban (Kecskemét), az egyetlen lelkiismeretes szerelő a városban (a világon?), ha ő nincs, nem is veszek ilyen autót, maradok a régi szarnál
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | Allroad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
