A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 1,8 T Multitronic 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Sok pénz, sok gond

Szöveges ítélet

A számomra legkedvesebb része a Multitronic: ragyogóan működött 110000 km-ig, utána rángatás, olajcserével kisimult. Nagyon praktikus, persze a fogyasztásnak nem tesz jót. A motor olajfogyása lehet zavaró, az elektromos hibák sorozata dühítő, a szervizek teljesítménye lehangoló. Az autó 5-6-szor volt tréleren, minimum ugyanennyiszer kaptam "Afit-szervíz" jellegű kioktatást/mellébeszélést a szervizekben a hibák okairól, legalább ennyiszer megkérdezték a véleményemet a szervízek teljesítményéről 20-30 perces telefonokban különböző megbízott közvéleménykutatók, ugyanezeket mondtam, de úgy látszik senki sem érdekelt. Ha megy az autó, akkor élvezet vele közlekedni,de ha reggel már gyomorideggel közelíted meg, mert megint van valami vele és lehet,hogy nem indul, akkor bizony érdemes elgondolkodni cserén. Ami nem egy olcsó mulatság, mert egyedül az értékvesztés évi 2 milllió, plusz a fenntartás GPS-el,biztosításokkal, szervizekkel, gumival, benzinnel megint 2 millió.Szóval: jó idegekkel bíró, türelmes, elnéző ember vegye csak vastag pénztárcával. Ami elkeserít igazán: a következő generációról írtak ezen oldalakon, tényleg egyre csak rosszabb lesz?

Hibalista

- Elektromos hibák: zárlatos indexkapcsoló, Skyguard GPS, motorvezérlés feszültségszabályozója (3-4-szer, és olyankor 1-3 henger nem megy),generátor,akkumulátor... Persze ebből egypár egymásból következik, de hát ha a szervíz nem ismeri fel, nem is tudja megjavítani, csak legközelebb,azért törzslátogatóknak nincs kedvezmény.
- Olajfogyás: 45000 km-ig semmi, azóta 5000 km-enként 1 liter.
- Fékbetétek sűrűn(nincs motorfék automatában),lengéscsillapítók, ablaktörlő mechanika(!),termosztát, és az eddig nagyon jól működő multitronic. Olajcsere 110000 Ft a váltóban, de csak a második után kezdenek el komolyabban foglalkozni vele a Pohu-nál. Ez a "gyakorlat".Szerencsére az első is sokat segített.

Ide hordtam szervizbe

Az előző katasztrofális tapasztalatok alapján (még VW-val) elkerültem a Fáy utcát és a Mozaikot. Helyette Porsche M5, aztán Porsche Buda. Sajnos ezek mindegyike egy szinten van(lesújtó), és akik ismerik valamelyiket is, azoknak mindent elmondtam ezzel. Lehet, hogy Sopronban vagy Pécsen járva (márka)szervízbe is kell vinni az autót? Vagy felejtsük el a márkaszervizeket?

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Passat Következő autója? ???
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)