Puttonyos olajkályha
Szöveges ítélet
Üzlettársamtól került hozzám 2005 júliusában, előtte cserélt két lengőkart, olajat szűrőket. Beleültem és megyek vele azóta is elégedetten. Ő kicsit felextrázta gépet: S line alu tökrök/Elektromos, fűthető/, S line tetőléc, tempomat, sötétítés, chip. Nem voltam oda sosem az Audiért igaz bajom sem volt vele semleges érzések voltak iránta! Talán ez az autó megvásárlása életem eddigi legjobb döntése volt!!! Nagy, kényelmes, mutatós, a fogyasztás vicc 6,5l ritkán nyomom neki úgy Isten igazából! Fikázgatták nekem is hogy ehhez a kasznihoz kicsi a motor de a chip és a nemrég lekötött kipufogógáz visszavezetőnek hála igen dinamikus! Dieselnél ne a Lóerőt nézd a nyomatékot! Az Én vasam ráadásul elsőkerék + kéziváló! Mindenkinek ajánlani tudom inkább mint egy 2,5 V6 TDI triptronic quattro-t ami 12-13 litert kajol /sokan nem vallják be/!!!!! A szerelőm Istencsászár, Precíz és ebben a lehúzós elbabrált világban igazán lelkiismeretes!
Hibalista
- Körbefék, Kuplung, Féltengely gumiharang, Jobb első ablak / le OK- fel KO/,
Ide hordtam szervizbe
Ismerős / Audi márkaszervízben dolgozik + műhely otthon/
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | A8 3,0 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
