A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5 TDI QUATTRO AVANT TIPTRONIC  

Az ítélet értékelése
3,5(4 db)

PRÉMIUM NAGYVAS frissítve 1.5 év után

Szöveges ítélet

Hosszas keresgélés után találtam meg a keresett autót. Nem volt könnyű, hiszen tele van az ország 300 ezer km feletti futásteljesítményű darabokkal, amelyek óráiban a nepperek jóvoltából 170 ezer körüli érték van! Ezekkel az autókkal sincs semmi baj, csak tudomásul kell venni a sok km-t, és az ezzel járó várható kiadásokat. Nem az autót, hanem a sóderes neppert kell szidni,meg magunkat, hogy elhittük a mesét az évszázad vételéről. Nagy bűvész mindegyik, de a fényes bőrrel nem tudnak mit kezdeni. Referenciák a mobile.de-n.(a legolcsóbb 8000 eurós jól felszerelt darab 314ezer km futással,+ 900e regadó,+200e hazaérk+forg .hely,+nepper haszna: máris 3.5 millionál vagyunk,éééérdekes, nálunk a 170 ezret futott kerül ennyibe, vagy akár a 130 ezres,vagy amennyit az arcon a bőr elbír)Szóval érdemes mérlegelni!
Na de reménykedjünk abban, hogy a nepperek ideje lejár lassan, és könnyebb lesz reális áron jó vételt találni.
Az enyém egy egygazdás mo-i alaposan leinformált darab 136ezer km, bézs bőr, navin kívül fullos. Matt fényűek a kapcsolók, gombok.Nem fényes a kormány, a váltógombon még a bőr barázdái is megvannak. Nem fényes a bőr a sofőr ülésen sem. Máig megőrizte újszerű állapotát belül és kívül egyaránt.Szumma szummárum:egy prémium autó 200ezer km alatt nem szabad, hogy kopást mutasson!
AUTOMATA VÁLTÓ: kényes kérdés, nincsen egyértelmű álláspont, kell-e olajat cserélni a tiptronic váltóban. Alaposan körbejártam a kérdést, mert érdekelt.Az enyém szerencsére kifogástalanul működött eredetileg is, és az olajcsere után több ezer km-rel is.
1. KELL cserélni az 5 seb tiptronicban olajat 60 ezer km-enként.
2. ha már szarakodik a váltó(megcsúszik, mellévált,P-ből D-be zökken egyet,vagy 5-ből 4-be kattan, zökken) akkor az olajcsere már nem segít, viszont javítani lehet.
3. ha eredetileg jó volt a váltó és olajcsere után szarabb lett, akkor sajnos nem kapta meg a GYÁRI olajat és a szűrőt. Nagyon fontos, mert nagyon érzékeny rá.
4. hozzá nem értők (pl.AUDI szfvár.) 3.5 liter olajat akarnak lecserélni róla, egyébként 9.5 liter megy bele száraz váltó esetén(javítás után).Az ilyeneket érdemes messze elkerülni.
5.hozzáértő szerelő kb. 7.5 liternyi olajat le tud cserélni benne.
Ha ezeket betartjuk, akkor az automata váltó örökös.

A sok negatív ítélet innentől fogva érthetőbb, hiszen az ítéletek többsége a 2000. vagy azelőtti évjáratokról szól, melyek kivétel nélkül 300 ezer és a"felett futott autók. Vajon hányszor lett bennük lecserélve pl. a váltóolaj?

MOTOR: 2.5 tdi.
Az első szériás 2001 nov-ig gyártott V6-ok vezérműtengelye és a szelephimbák valóban gyengécskék voltak, de ezek is több százezret kibírtak, normál gondozás és igénybevétel mellett. A 180 lovas széria már kiforrottabb, viszont ugyanúgy igényli a JÓ olajat 10 ezrenként!A másik dolog meg az, hogy nem kell csodákat várni az "öregecske" adagolós! V6-tól. Egy új fejlesztésű 4 hengeres common-rail dízel simán hozza már ezt a teljesítményt akár német, japán vagy francia.Ráadásul azok nem egy közel két tonnás összkerekes bódét visznek.Gyönyörködjünk inkább a hangjában, meg örüljünk neki, hogy relatív jó fogyasztással el lehet vele közlekedni.Autópálya és országút kb. 8 liter, a sok város rontja a nagy átlagot, de 9 literrel általában beéri, és tíz fölé sosem megy akárhogyan nyomom neki.

FUTÓMŰ:Zseniális futómű, mesebeli összkerékhajtással.Nagyon bonyolult és nagyon drága rendszer, nem véletlen kerül ennyibe és nem véletlenül nem kerül bele az olcsóbb modellekbe, sem ez a futómű, sem a quattro hajtás. Becsüljük meg, amíg jó! Nem való neki a 18-19 coll, bár kétségtelenül jobban néz ki vele, mint a gyári 16! collal! A futóművet ugyanis erre tervezték.Talán a 17 coll az arany középút, de a magyar utakra még ez is necces. Az enyém 16 collal futotta az eddigi életét, nemrég vettem rá gyári 17-s szettet, a "kicsi" meg megmarad télinek.
Egy remek utazólimuzin, nagyon igényes anyagokból építve, mindenkinek való, aki már kinőtt a versenyzésből, és megelégszik egy típusvesztett prémiumautóval..........................................foly.köv.
Eltelt 1.5 év és 50000 km, hiba nélkül.
Nagyon szeretem az autót, kevesen vagyunk így sajnos, ahogy a többiek ítéleteit olvasom.
Amit tőlem kap:-olajcsere szűrőkkel 10 ezrenként
-PRO-TEC rendszertisztító 20 ezrenként
-hidegen 2000 fölé sosem forgatom
-melegen nem állítom le, csak 1 perc alapjárat után
Ezenkívül semmi extra. Most kerülte el a 180 ezret.Kapott gyári komplett vezérlést(2db szíj 5db görgő és vízpumpa),plusz az eredeti! féktárcsák is elfogytak hátul,meg pont a betétek is.Ez így szumma munkadíjjal 120 ezer és mindenből gyári.
Az elakadásjelző kapcsoló romlott el nemrégen, csak gyári van belőle 8600 ft az audinál.
Remélem még sokáig fog így működni, és büszke lehetek az öregedő, de szinte makulátlan autómra.

Hibalista

- olajcsere motorban és váltóban is, egyébként hibátlan - 180e km:vezérlés komplett+hátsó fék tárcsa és betét

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? corolla verso d-cat Következő autója? még marad ez
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)