Néha nagyon hiányzik....
Szöveges ítélet
Az autó formája lenyűgöző, a mai (2013) autók mellett is megállja a helyét, ez fogott meg. A futóműve, mint egy svájci óra, pontos és rendkívül kényelmes viszont a magyar utak miatt hamar cserére szorulnak az alkatrészei. Quattrot tudom ajánlani DE a mindennapokban nincs rá szükség, és kevesebbet is eszik az első kerekes.
17-es felni illő hozzá, a kisebbek buták rajta. Csomagtér óriási.
Az ülésekkel nem voltam kibékülve, kényelmes volt de a 4 év alatt amíg nálunk volt nem tudtam beállítani rendesen, 190cm vagyok, 100km után már fájt a derekam, feküdni kellett benne(nem úgy mint a mostani autómban)
Belül tágas, letisztult, szép időtálló anyagok.
Átültem 2004-2005ös fordba, opelba és rosszul voltam, úgy éreztem ezek mindjárt szétesnek bezzeg az enyém... Manuális váltó tökéletes, automatát kerülje mindenki!
Nekem a 150 lovas volt, nem versenyautó de kellemes utazó autó.
A 180Le ajánlott!
100km/h-nál 1800at forog hatodikba, így a fogyasztása 5-5,5L, az átlag 8 viszont városban bekapja a 11-12L is!
Szerethető autó, viszont többször cserben hagyott...
A henger fala, dugattyúk 200.000km után is úgy nézett ki mint az újnak.
Nem kell félni a sokat ment daraboktól de FONTOS a szervizháttér vagy legalább a gondos, lelkiismeretes tulaj.
Az utódja megvan, egy ugyancsak német 535d ... Ég és föld....
Hibalista
- Légtömegmérő ( kétszer is) - Első lengőkarok (többször) - Főtengely ékszíjtárcsa, szíjvezetők ( háromszor adták meg magukat, beragadt a csapágy) - Szervó szivattyú ékszíjtárcsa
Ide hordtam szervizbe
Saját magunk illetve ismerős szerelő szervizelte.Márkaszervizbe nem vinném!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Punto 1.7td | Következő autója? | 535d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
