Kerozinfüggő, próbaműhely
Szöveges ítélet
Nagyon olcsón vettem, de tudtam mit veszek, szóval először költeni, aztán vezetni. A kocsi céges autó volt előtte, a vége fele hagyták, hogy megegyék a magyar utak, az ára hozzászabott volt. Most 500e- költöttem tá és még rá fog menni 300, de akkor hibátlan lesz, műszakilag ér annyit, mint a nála 2* drágább 4-5 évvel fiatalabb típusazonos(vagy majdnem, 3 ill 2,7) társai. Szóval tényleg csak az vegyen ilyen autót aki hajlandó foglalkozni vele és TUDJA mit vesz. Ez az autó és társai, már öreg csatalovak és a menőzős illetve sznob úrvezetők eldobják, mivel a megbízhatósága attól függ aki vezeti, ha odafigyel akkor élmény, ha nem akkor a busz is jobb. Tehát kell egy lelkes szerelő, javasolt a márkaszervízek távoli elkerülése!! Néha egy-egy alkatrészért a LUKÁCSék Vácon nagyon rendesek, de iszonyat áron dolgoznak, mert ez Audi... Szereti az olajat, bár nem dízel, de százon megissza az 1dl-t, persze 180 alatt nem illik vele közlekedni pályá, mert valahogy szögletes lesz az ülése. Ajánlom minden vezetni szerető, félsznob, közepes bukszájú, kerozinfüggő autóstársamnak.
Hibalista
- Futómű---csere, kompletten, lengéscsillapító, karok, fellni, gumi, féktárcsák, betétek, minden... Generátor. ablakemelők elöl-hátul, immobiliser, alapjárati benzinmotor, HURRÁ drága de szar magyar benzin, CD tár kábel........
Ide hordtam szervizbe
Roland barátom Fóton
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Galant 2,5 V6 | Következő autója? | Audi A6 2,7T kéziváltós |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
