Kényelmes V6-os csataló
Szöveges ítélet
Feleségemmel egy 4-es Golffal ingáztunk Németországba, amikor útnak indult kisfiunk. Ekkor nem maradt más választás, kellett egy családi kombi. A dízelség nem volt kérdés, 1100km-re lakunk Budapesttől, így egy hazaút minimum 2500 km, mindezt legalább 3x egy évben, plusz a többi járás-kelés (falun lakunk, a legtöbb használható infrastruktúra 30-50 km távolságban van) adta ki a választ. A Golfot egy közeli VW-szerviz beszámította, és miénk lett az ott álló AUDI.
Nagy, kényelmes batár volt, feleségem is imádta vezetni, még apósom (aki nagy Citroen-vérű) is elismerően szólt róla, amikor egyszer-kétszer vezette... A fokozatmentes automata váltó egy álom és óriási szórakozás volt, szerencsére mielőtt megvettük lett felújítva. Én mindig is aggódtam, bár sose nyomtam ki a szemét, és rendszeresen cseréltettem benne folyadékot, mikor fogja bedobni a törölközőt. Hát pont ez nem hagyott sose cserben. Hazaútjaink előtt, pakolás közben feleségem mindig pánikolt: Jaj, nem fogunk beférni..., majd amikor már minden bent volt mindig megkérdeztem: rakunk be még valamit...? V6-os cirkáló volt, a motort a dízel ellenére azóta is hiányolom, egyszer még lesz egy ilyen kocsim, talán csak limuzin, egy másik V6-ossal, biztosan! Amikor eladtuk a gyerek épp kezdett gagyogni, és folyamatosan Ajkának nevezte a kocsit. Mi azt hittük, hogy becenevet adott neki, holott csak a "kajikát" (karikát) értettük félre.... mindannyian szerettük, de már nagyon öreg volt, és nálunk megszolgálta az idejét, reméljük ő is jól érezte magát velünk... a végén még sikerült egy parkolóban leszaggatni az első lökhárítóját, a képen már ezután látszik, sajnos a fényezés többe lett volna, mint a lökhárító maga, így szegényke maradt fényezetlenül.
Hibalista
- Első utunkon hazatérve Magyarországra (párom terhes) a tihanyi Belső tó parkolójában hosszbordás szíj elszállt, reptében még két görgőt magával rántott, így teljes rendszercsere. Köszönet a veszprémi AUDI szerviznek, akik soron kívül fogadtak a rákövetkező hétfő reggel) Aztán később: épp mentünk volna Németországból haza Magyarországra vezérműrendszer-vízpumpa csere kombóra (ajánlat otthon: 180.000 Ft /600 EUR márkás alkatrészekkel), amikor 250 km után a német A7-esen előzés közben a vízpumpa megadta magát. Szerencsére a motor nem forrt fel, de idekint megcsinálták 1100 EUR-ból ugyanazt... vót szentségelés. - Máskor hazaértünk épségben Budapestre, mondom elviszem feltankolom, lemosatom, de a mosóból már úgy kellett kihúzni, na vajjon??? Hát persze, hogy az adagoló. VP44 sokáig éljen. Bontott, felújított az ebayről Ausztriából 600 EUR-ért, Mentes és Társai beépítette - ezúton is háláls köszönet a pozitív hozzáállásért, csereautóért, stb.
Ide hordtam szervizbe
Ceglédi AutóházMentes és TársaiAUDI Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf IV 1.6 Highline - Pirike | Következő autója? | Superb Combi Ambiente 2.0 TDI DSG |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
