A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 A6 2.7 T 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Imádnivaló vadállat és persze AUDI !!!!

Szöveges ítélet

Kezdjük ott, hogy a 2,7 bitorbós motor már önmagában is jól hangzik a 250 pacijával, de azért a chip tuning megnövelte 300ra.
Így a gyorsulás 100-ra kb. 6 másodperc körüli lett. Azért ez már nem rossz. Egyszerűen nem sok ellenfele van, mivel meg sem áll 260ig. Ezzel már csak a komolyabb sportkocsikkal, RS Audikkal, M-es BMW-kel nem szabad versenyezni,de azokból nem sok van, pláne Magyarországon. Az autó 8 hónapja van nálam és eddig semmi problémám nem volt vele. Csodálatos világos bőr belső, napfénytető, triptonic váltó, kormányváltó (ez egyszerűen k. jó !!! ), napfényroló hátul stb.. nem sorolom, mert a navin kívül minden benne van. A kopó alkatrészeken kívül (féktárcs, betétek, olaj) mást nem kellett még benne cserélni. Szerintem ez egy 3 éves autótól mondjuk el is várható. Pláne egy ilyen Auditól. Azt szeretem a legjobban benne, hogy külsőleg semmiben nem különbözik a többi A6-osoktól (2,5 TDI, 1,8 T stb... ) amiknek azért a legújabb 1,6-os, 1,8-as könnyű kisautók dinamikus gyorsulása már komoly kihívás, viszont mikor elkezdenek keménykedni az Alfás meg Hondás ruhagyurik eléggé meglepődnek, mert azt hiszik hogy ez is az. Nekik üzenem,hogy a 2.7 T az nem 2.7 TDI !!!! Már 120-nál sehol sincsenek, pedig még csak akkor kapcsolok 3-asba és a motor még csak nem is erőlködik. A 4-est 180-nál kapcsolom és van még 5-ös is,de azt már csak autópályán kell használni. Na azért ez nem mindegy!!
Szóval a lényeg az hogy iszonyatosan jó ez az autó, megbízható, szép, elegáns és egyben sportos külső, dinamikus menetteljesítmény stb.. A fentartási költsége eléggé magas, de szerintem ez nem negatívum ebben a kategóriában. Akinek nem tetszik az vegyen Daciát.
Szerintem ez egyértelműen látszik, hogy én Audi párti vagyok, de le kell szögezni, hogy az Audi is (mint a többi ellenfele BMW, Merci) csak értelmes motorral jó autó. Tehát csak 200 LE felett, mivel a lényeg, hogy lóerőből sosem elég !!!! :)

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Audi Oberwart

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? A4 1.8 T Következő autója? A6, S6, talán RS6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)