A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5 Tdi V6 Tiptronic Avant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló középbatár

Szöveges ítélet

Rengeteg autóm volt eddig. A vásárlásnál az igény: Dízel autó, ami bírja a nagy országúti tempót. Korábban volt már egy V6 benzines A4 audim tudtam, hogy mire számíthatok, de ez az autó felülmúlta azt is. A gyári Bose hifi, a fék hatékonysága, a tiptronic váltó kényelme minden igényem tökéletesen kielégíteti. Az autóban mindennek megvan a helye, pár nagyon hasznos apróság nagy örömet okozott: Külön rekesz az EÜ táskának, csomagrögzítő hálónak, elakadásjelzőnek. A csomagtérroló, csomagtérháló rejtettsége, az elektromosan testre szabható deréktámasz, és a visszapillantó feletti kis napellenző, olyan apróságok, amik eddig szokatlan konfortérzetet adtak.Az autó megjelenése miatt nem kötözködnek a pályán, ha látják, hogy haladok szépen lehúzódnak. Az autópályákon a teljesítményének 70-90%-án használva 10 liter körüli fogyasztással beéri, ami versenyre kel a kedvesem 407-es Hdi Peugeotjával, pedig az újabb, korszerűbb, csak nem szeret 180-200 körül menni.
A 150 lovas kocsi chiptunninggal 190-re lett felhúzva, de valószínűleg ez a vezérműtengely kopottsága miatt csak 170-180 körüli teljesítmény valójában. A fogyasztás azóta a computer szerint 1 literrel csökkent, most olyan 8,7 körül járok vele, nem éppen óvatoskodva.
Most lesz féltengelycsukló cserélve, fékek felújítva, szűrők, szíjak. Előzetes infók alapján 60 000 körüli költség. Életem eddigi legjobb autója, pedig van összehasonlítási alap: C5, Saab 900 9000 9-5, Daewoo Tico Matiz Lanos, Mercedes 420, Chrysler Stratus, Opel Zafira Meriva Astrák, Fiat Brava Seicento, Audi A4, Peugeot 407, Dacia, Lada, Tata, Pontiac, Chevrolet és sokan mások... Nagyon ajánlom, és nem eladó! :)

Hibalista

- Hibás klímával vettem. A Javítás 25000Ft volt.
- Később Chiptunningot kapott 65000Ft és ugyanekkor légtömegmérőt 25000Ft is cseréltünk, mert nem hozta az elvárt teljesítményt, pedig nem írt ki rá hibát. A csere után táltos lett.

Ide hordtam szervizbe

Légkondis és gödöllői Bosch műhely a tunning miatt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Haver csak olajcsere.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 900 Következő autója? Audi A6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)