Gyors,kényelmes,szerethető
Szöveges ítélet
Az autót egy éve vettem eléggé lelakott állapotban,kevés kilóméterrel.(de legalább nagyot tudtam alkudni)
Eleve ilyen motorral kerestem ,mert ez a 3.0L es quattro nagyon jó motor váltó párosítás.A szervizesek szerint nem romlott el még egyse a hagyományos Audi hibákkal.
A gyenge futómű pletykák KAMU-k.A korábbi autóim egy év alatt
mind produkáltak valami futómű hibát a budapesti utakon és majd szét akartak esni.Vásárláskor átnézettem a márkaszervízben ,ott padon megállapították, hogy egy gömbcsuklótól eltekintve hibátlan a futómű.(4500ft ért vettem egyet és magam kicseréltem)
Az én kocsim teljesen Full extra, úgyhogy a kényelemre semmi panaszom nincs.(BOSE,TV stb..)
Vásárlás után alaposan kitakarítottam és kiderült ,hogy a kosz alatt teljesen ép a bőrkárpit és a műszerfal. (ugylátszik a retek konzervál)
18000 kilóméter alatt semmi jelenséget nem produkált amit érdemes komolyan venni,pedig én eléggé szigorú vagyok az autóimmal szemben.
Nem bántam meg ,hogy ezt választottam.Kényelmes,jól megy.A 3.0L, a négykerékhajtás,az automata váltó és az 1.8 tonna ellenére nem fogyaszt sokat sem.(Az asszony 1.4 es H Astrája városban simán megeszi nyáron a 10 litert)
Hibalista
- Télen behalt a vezető oldali űlésfűtés .Egy év alatt semmi más nem romlott el.A hátsó difi egyik szimeringje kicsit könnyezik,majd kicseréltetem a következő időszakos szervíznél.
- Az kicsit idegesítő ,hogy az utastérben a mindenféle tekerők,gombok puha műanyag bevonata idővel lekopik.Eléggé undorító tud lenni.(AUDI betegség)
Ide hordtam szervizbe
Nem vittem sehova még szervizelni.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Mondeo V6 | Következő autója? | A8 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
