Az autópályák királya
Szöveges ítélet
Hosszas /több hónapos/ nézelődés után akadtam rá., viszonylag jó áron. 2004.04 havi gyártás, tehát ez már egy igazán kiforrott széria. Euro4-es motor.
A hangjába magasabb fordulaton első pillanatokban beleszerettem, gyönyörű ahogy a v6 szól. Aki 13 literes fogyasztásról beszél (ráadásul úgy, hogy nem is vezetett még iylen autót hosszabb távon) az hazudik, egyszerűen nevetséges, lehetetlen annyit kihozni belőle. Talán szerpentinen végig padlós gyorsításokkal.....
Minden tökéletes benne az utolsó kapcsolóig. Szinte túlzott biztonság érzet is van, masszivitás érződik minden részéből, akár kívülről nézi az ember, akár benne ül...Az autó "full extra", vajbőr belsővel, szép fabetétekkel. Az MMI-s rendszer szuper a 9 hangszórós bose hifivel. Dvd, cd tár, navi, tv, 2 db. sd/mmc memória kártya olvasó, a motoros mozgatású kijelző is nagyon jópofa. Ülésfűtés elöl/ hátul. Az egyik kedvencem a motorosan, magasságban is állítható deréktámasz, hosszú távon nagyon kellemes. A kormányváltó se egy utolsó, bár ritkán kell hozzá nyúlni, a tiptronic elég jól és gyorsan vált. (szerintem)
Autópályan a 200 olyan természetes benne, hogy azt soha nem gondoltam volna, nyilván ez betudható a "progresszív" futóműnek és a 235/45 r17es gumiknak is. A quattro hajtás még csak esőben bizonyított, hát....meggyőző:) Nem is tudom esp minek van ebben az autóban...
Ettől jobb ár/ érték arányú autót nem tudok használtan, alig 3 évesen. Az más kérdés, hogy új autóként már nem lehetett olyan túl jó vétel. Bár...ebben a kategóriában mégiscsak az.De ez legyen annak a gondja, aki 15+ m.-t autót vesz.
2007.09.17.
Májusban került hozzánk, 4 hónap alatt több, mint 25.000km. ment bele, természetesen hibátlan az autó. A futómű szerintem erős és viszonylag kemény. Persze nem úgy kemény, mnit egy sufni tuningos kisautóé, de azért érezni a süllyedt akna fedeleket és kátyúkat, amivel miskolc útjai is tele vannak, sajnos. Hát ezeket bírja azért! Autópályán, vagy kanyarokkal tarkított jó minőségű utakon van elemében.
Hibalista
- Eddig még semmi. A tempomat kapcosló csinál annyi érdekességet, hogy pl. belövöm 130-ra és először vissza csökken 2-3 km-t a seb. utánna vissza hozza a beállított értékre.
-
Ide hordtam szervizbe
A márkaszervíz nagyon, nagyon drága. Munkafelvételnél is problémák vannak.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Wilker (Bosch) Profik, és lényegesen olcsóbbak a márkaszervíztől.
De az igazi egy hozzáértő audi fan. autószerelő.:)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Toledo Tdi | Következő autója? | audi ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
