A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 1,8 T 

Az ítélet értékelése
2,8(5 db)

Isten nem ver bottal, hanem lengőkarral.

Szöveges ítélet

Észbontóan jó a hatossal autózni. Élményautózás, az ember sajnálja ha megérkezett és ki kell szállni. Kényelmes túraautó, de amikor beindítjuk a turbót, könnyedén előzzük a kamion mögött sorakozó sorstársainkat. (A kamionnal együtt.) Ehhez eszegél országúton 8-8,5 litert, autópályán 10-et, városban 12-őt. Kiváló úttartás, és ezzel át is térhetünk az istenverte keresztlengőkarokra.
Hiba 6 év alatt csak három volt, a többi végülis kopóalkatrész. A hibák közül a gyújtásmodul igen aljas, csak időnként, és rövid időre háromhengeres lesz a motor, nehéz rájönni.
Viszont az első futómű, az egy emberiség elleni merénylet. A lengőkar egy ipari hulladék, a gömbcsuklónál lévő műanyag betét élettartama 0 azaz zéró, csere után pár hónap - max egy év - és kikopik, lötyög, kopog. És eme szemét műanyag miatt el kell dobni az egész lengőkart! A vizsgára kész a kopogókoncert elöl, és kétévente 4-5 db-ot cserélni kell. Márpedig lengőkarból 8 darab van, plusz két kormányrúdfej, tehát a műsor állandó.
German engineering, in da hause, nehogy má'! Hogy ezek hová tették az eszüket, amikor a javíthatatlan lengőkart kitalálták....
Ilyenkor visszasírom a régi 80-ast, McPherson gólyaláb, 8 év után cseréltünk szilentblokkot, kemény 1200 Ft/db ...
Szerintem rá kellene írni, hogy VIGYÁZAT! LENGŐKARVESZÉLY!

Csak a lengőkartól ments meg Istenem, a többivel elbánok magam is!

Gumizabálás. A gumik élettartama 35- 40 ekm, és csere. Ez független a márkától, olcsó gumi, drága gumi, mind ledarálja.
Ja, ez se nem rá- se nem lebeszélés, ép elméjének teljes tudatában természetesen mindenki úgy dönt, ahogy neki tetszik.

Hibalista

- ABS-vezérlő: bontóból 60.000 (szervízben 300.000) - vízpumpa: 12.000 - gyújtásmodul: 35.000 - termosztát: 5.000 - LENGŐKAR! állandóan lásd előbb. Kis lengőkar 10-12.000, nagy lengőkar 30-35.000 - kopó alkatrészek: fékbetét(3x), féktárcsa elöl, gumiharang, féltengely gömbcsukló (2x)

Ide hordtam szervizbe

Saját munka adómentes. (még)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Voltam néha márkaszervízben is, a melóval semmi gondom, az teljesen korrekt, de a 10-12.000 forintos óradíj idegesítő, a gyári alkatrészek ára meg embertelen.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Audi 80 Következő autója? vissza a 80-ashoz és dízel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)