Isten nem ver bottal, hanem lengőkarral.
Szöveges ítélet
Észbontóan jó a hatossal autózni. Élményautózás, az ember sajnálja ha megérkezett és ki kell szállni. Kényelmes túraautó, de amikor beindítjuk a turbót, könnyedén előzzük a kamion mögött sorakozó sorstársainkat. (A kamionnal együtt.) Ehhez eszegél országúton 8-8,5 litert, autópályán 10-et, városban 12-őt. Kiváló úttartás, és ezzel át is térhetünk az istenverte keresztlengőkarokra.
Hiba 6 év alatt csak három volt, a többi végülis kopóalkatrész. A hibák közül a gyújtásmodul igen aljas, csak időnként, és rövid időre háromhengeres lesz a motor, nehéz rájönni.
Viszont az első futómű, az egy emberiség elleni merénylet. A lengőkar egy ipari hulladék, a gömbcsuklónál lévő műanyag betét élettartama 0 azaz zéró, csere után pár hónap - max egy év - és kikopik, lötyög, kopog. És eme szemét műanyag miatt el kell dobni az egész lengőkart! A vizsgára kész a kopogókoncert elöl, és kétévente 4-5 db-ot cserélni kell. Márpedig lengőkarból 8 darab van, plusz két kormányrúdfej, tehát a műsor állandó.
German engineering, in da hause, nehogy má'! Hogy ezek hová tették az eszüket, amikor a javíthatatlan lengőkart kitalálták....
Ilyenkor visszasírom a régi 80-ast, McPherson gólyaláb, 8 év után cseréltünk szilentblokkot, kemény 1200 Ft/db ...
Szerintem rá kellene írni, hogy VIGYÁZAT! LENGŐKARVESZÉLY!
Csak a lengőkartól ments meg Istenem, a többivel elbánok magam is!
Gumizabálás. A gumik élettartama 35- 40 ekm, és csere. Ez független a márkától, olcsó gumi, drága gumi, mind ledarálja.
Ja, ez se nem rá- se nem lebeszélés, ép elméjének teljes tudatában természetesen mindenki úgy dönt, ahogy neki tetszik.
Hibalista
- ABS-vezérlő: bontóból 60.000 (szervízben 300.000) - vízpumpa: 12.000 - gyújtásmodul: 35.000 - termosztát: 5.000 - LENGŐKAR! állandóan lásd előbb. Kis lengőkar 10-12.000, nagy lengőkar 30-35.000 - kopó alkatrészek: fékbetét(3x), féktárcsa elöl, gumiharang, féltengely gömbcsukló (2x)
Ide hordtam szervizbe
Saját munka adómentes. (még)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Voltam néha márkaszervízben is, a melóval semmi gondom, az teljesen korrekt, de a 10-12.000 forintos óradíj idegesítő, a gyári alkatrészek ára meg embertelen.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Audi 80 | Következő autója? | vissza a 80-ashoz és dízel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
