A ´kotró´ munkagép!
Szöveges ítélet
a kotró (quattro)meghajtás csinálja a dolgát es?ben is, pláne télen hóban. Egy szép íves kanyar után 50m-re még mindig keresztbe csúsztatva megy... Egyébként megvagyok vele elégedve nem zörög benne semmi. a motor kerregos 2000ig utánna el?jön a V6-os hang és az er? is. Inkább hosszú utakra való nagyobb tempónál is viszonylag csendes, városban egy kisebb autó célszer?bb mert túl nehéz a kasztni. A max sebesség kb 225 de 200 után már nehezen gyorsul. Összeségében megvagyok vele elégedve,az összkerék hajtás hóban és es?ben, kanyarban, lletve gyorsításkor nagyon jó, azt mondom rá hogy ilyennek kell lennie egy autónak, a gázt adok nem húz semerre, ha beülök egy sima els? vagy hátsókerekes autóba csak köpködök mert folyton eldifferál, rángatja a kormányt stb.. ez meg: ´Nyomod aszt megy´
100.000km alatt komolyabb gond nem volt.
Hibalista
- jobbos és balos rúdfej - de ezek ennyi km után nem csoda (kb 6eFt/db )
- ajtózár - szar konstrukció mert a zárban lév? mikrokapcsoló elkopik (bontottan 15eFt)
- porlasztócsúcs túllöket jeladója (kb50eFt) a szerel?k szerint rossz de én nem sokat érzek bel?le...
-
-
Ide hordtam szervizbe
márkaszervíz - vezérm?szíj csere volt, nem volt drága (150eFt) a garancia miatt is jobb itt csináltatni mert kés?bb nincs vezsekedés hogy most az anyag volt rossz vagy a szerel? cseszte el....
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | Audi A6 3.0TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
