A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5TDi V6 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A hálátlan de mégis imádnivaló pénznyelő

Szöveges ítélet

Sziasztok!
Úgy kezdődött az egész az Audival, hogy meglett a jogsim és egy kissebb motorbaleset után én és családom úgy döntöttünk hogy inkább a 4 kerék mint a 2. (jelzem 17 éves vagyok). Volt nekem is egy kis spórolt pénzem és tudtak itthon pótolni is kicsit szóval volt kb. 6-700ezer (+ járulékos költségek) autót venni. Mindig is imádtam a Japán kocsikat, a megbízhatóságuk és igénytelenségük miatt de egy fiatal gyereknek nem arra van szüksége. A Japánok csúnyák kívül belül, sokszor elég gyengén felszerltek stb., szóval nem ilyenre vágytam. Maradtak a Németek (a Francia, Olasz kocsikat még említeni se merem). A Merci drága, a BMW-től meg kiráz a hideg (nekem ezek túl nagyképűek és nem akartam hülyegyerekesen kinézni). Maradt a VW és az Audi. A VW még talán el tudott volna csalogatni de úgy éreztem magam bennük mint valami lovaskocsiban. Barátságtalan belső tér stb. Audi... Nincs más lehetőség :D . Na de milyen? Az A4 volt ami ebben az árban már fantáziadús típus így azokat nézegettem. Mindenképp Dízelt akartam, és nem azért mert "Úúúú de fasza kolytol meg Szmókendsárm" hanem mert családban mindenkinek Dízel van, keveset eszik, nyugodtabb az egész autó. És ha dízel és audi/VW akkor 1.9TDi. Nézegettük is és volt egy kiszemelt facelift, 110Le, Quattro minden (Utóbbihoz ragaszkodom). Kipróbáltuk, mentünk vele, átnéztük. Hazajöttünk átdumálni és megbeszéltük hogy elhozzuk. Na ja... Csak közben elvitték... Mondom mindegy az autóvásárlás az ilyen. De tovább gondolva kicsi nekem az az A4. 192 cm vagyok, és imádom a nagy kocsikat. Akkor miért vennék kicsit? Maradt az A6. Azzal csak egy baj volt. Ugyan gyártották 1.9-el de nem volt belőlle quattro. Én meg azt akartam. Hosszas agyalás után megmaradtunk annál, hogy legyen 2.5V6 és quattro. Hát lett is. Egy 2000es full-full extrás kombi.
Imádtam, imádom!
Húz ahhogy kell, feszes S-Line futómű, kényelmes, biztonságos szóval tényleg király.
A vételkor hidegen kicsit lehetett hallani a hidrotőkéket de nem volt vészes. Jártam vele. Nem olyan sokat, de egy héten 4-5ször mentem vele. 2-3 ezer km megtétele után pedig egyre hangosabban csattogott. Ment meg indult de csattogott. Na királyság van ennek se lesz hosszú élete. Aztán jártam vele Pesten (200km), Balatonon (370km) és csont nélkül vitte. Kezdtem a hangja ellenére megbízni benne. Aztán egy szép nyári napon hazulról nézve 300km-re elinduláskor egyszer csak rúgott egyet és megállt. Indítóztuk, semmi... A szelepeket nem hallani, hogy verné szóval nem vezérlés. Nézegettük, tekergettük de persze semmit nem láttunk. Hívtunk egy szerelőt aki megállapította, hogy adagoló. Az mondom úgy korrekt akkor ez innen csak tréler.
Úgy is lett. Pár nem múlva mentem a szerelőhöz hogy levegyük az adagolót (nálla jártam gyakorlatra szóval tudtam kicsit segíteni). Miután majdnem elkerült az adagolóshoz az adagoló, gondoltam leveszem a szelepfedeleket, hogy megnézzük ott mi a helyzet. Hát a helyzet az elég szívszorító volt. A jobb oldali henfersoron a két vezérműtengely végén a borda teljesen lenyalva, minden himba széttörve stb. Oké akkor nem adagoló. Teltek a hetek, közben megjött az alkatrész. Szépen össze lett rakva a hengerfej, fel is lett téve szóval tényleg összeállt végre az egész. Indítóztuk, semmi. Akkor pumpáltuk még kicsit a gázolajat. Semmi... Jó akkor adagoló megint ki és visszük bevizsgálni. Kiderült. hogy az is szar. De hogy hogy a .... tud elmenni mind a kettő egyszerre azt a mai napig nem értem.
Úgyhogy itt áll a projekt most. Várjuk az új adagolót. Nem merem összeszámolni mennyi pénz és munkaóra van eddig a motorháztető alatt.
Minden esetre a kocsit amíg hajtottam, imádtam. Soha jobb kocsit ennyi pénzért... Vagyis majd meglátjuk mit mondok amikor megint összeáll. :D
Addig is köszönöm, hogy végigolvastad!

Hibalista

- Ami váratlan volt azok ezek: 2x vezérműtengely (66ezer/db), 12x hidrotőke, 12x koptató, 12x himba, adagoló csere és persze a kopó dolgok: futómű, fékek, olaj stb.

Ide hordtam szervizbe

A helyi szervízbe vittem. Teljesen megbízható.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? A6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)