A dobozos négykerekűek "ellenfele"
Szöveges ítélet
Szerintem a motorja elnyűhetetlen. Csak jó minőségű olajat kell beletenni és megy. Igazi hosszútávfutó hatalmas erőtartalékokkal. Még 200-nál is emeli az elejét úgy megindul. Az Tiptronic váltó hibátlanul működött még ennyi kilométerrel a háta mögött is, csak egy kicsit lassan vált szerintem. Ha akarta az ember, akkor a kormányról is tudott váltogatni. Ezekbe a S-kategóriás Audikba a Recaro sportüléseket nagyon eltatlálták. Kényelmes megfelelő keménységű és tartja az ember testét kanyarokban is.
Ebbe az autóba még nem az FSI motor volt, hanem a régebbi V8 hengerenként 5szelepes és valamivel kevesebbet is evett, mint a 4,2 V8 FSI. 120-130-km/h-s sebességnél 11 literből kijött.
Nem volt az autó hátulján az S6-felirat ezért az osztrák autópályákon folyamatosan le akartak tolni ezek a dobozos egyterű autónak nem éppen nevezhető négykerekű sza...ok, de hát nem egészen úgy van az, a V8 az V8. (nem sikerült nekik) De ugyanakkor elfér benne kényelmesen egy 4tagú család ha kell, és lehet vele nagyon barátságosan közlekedni!
Összeségében kiváló autó csak meg kell barátkozni a fogyasztással.
Hibalista
- Amíg használtam semmi csak a gumikat kellett lecserélni!
Ide hordtam szervizbe
"Márkaszervíz", nem a Porsche Gy...!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 265000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | S4 | Következő autója? | Új S6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
