A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A (be)vásárlás végűl a legjobb vásár lett.

Szöveges ítélet

A történet ott kezdődött, hogy megszereztem a jogosítványomat (17 évesen). Első autóm a családban lévő elfekvő seat toledo (1.6 benzin) volt. Ennek használata alatt szinte biztos voltam benne, hogy a következő autóm is vw concern lesz méghozzá a híred disel paletta. Azt leszögezném hogy semmiféleképpen nem a "szmók és sárm" érdekelt a család dízelpárti és gyorsan rábeszélhető voltam én is. Nagyon gyorsan az is egyértelművé vált, hogy a méret az sajnos nem elegendő szép szál gyermek vagyok így tudtam, hogy legalább egy a6 lesz az én méretem. Költségvetésnek számoltam, hogy a seat kb 650-700e forintot érhet + ekkor már volt félretett pár százezer forintom így a keret kb 1.000.000 forint volt. Ekkor jött a dilemma. Oké, hogy a6 na de mekkora motor, milyen évjárat. A formája már régóta tetszett a c5-nek főként a hátsó formavilág. Adodott egy lehetőség, hogy ki tudtam próbálni egy 2.5v6 quattro 180le-s sedant. Sajnos az autó "tuningjózsis" volt ami nekem egyáltalán nem feküdt valamint a család "audi szakértői" 2 dolgot mondtak a vásárlás elött. Ne legyen 2.5tdi és az autómatát is kerüljem. Ezután a kör után viszont egyértelművé vált, hogy egyszer lesz egy ilyenem és egyértelműen a 2.5-el. Ekkor indult a kínálat nézegetése a hahun. Volt minden földi jó egészen 300e forinttól 1.400.000-ig bezárólag. A család ráhatására azonban csökkenteni akartam a rizikót így szűkítettem a hibák előfordulásának a lehetőségét tehát úgy döntöttem manuál váltós verziót keresek. A következő feltételem az volt, hogy kopott bőr belsőkre semmi szükségem (pláne feketében) így szövet világos belsős modelleket kerestem. Ezzel gyakorlatilag 10 autóra szűkítettem a kb 200 találatos keresést. Aztán egyszercsak megvolt a kiszemelt a létező legroszab vételnek tűnt más szemével biztosan de nekem ez volt az ideális vásárlás. 3 elem sérült volt (nem gyengén) csomagtérajtó, jobb oldal b oszloptol hátrafele (valószínűleg rátolathatott valaki vagy valakire). Az ár emiatt szinte megegyezett a kotábban említett seattal. Gyorsan megjegyezném, hogy édesapám fényező ezért volt nekem ideális vétel a járgány hiszen a megvásárlás után 2 nappal már hibátan volt (+info egy elemet nem kellet vennem, hiszen olyan jó anyagból van a kaszni, hogy egy gumikalapács és minden ugrott vissza az eredeti helyére). Oké elindultunk a kb 300 km-es mások szerint "be"vásárló túránkra. A helyszínre érve derültek ki az igazi indokok ami miatt egyértelmű volt a vásárlás. Mo-i 1. tulaj (hírdetésben nem szerepelt) konkrétan még a megrendelő lapot is megkaptam. Megtörtént a vétel aztán hazafelé veszprém környékén egyszer csak elerőtlenedett az autó. Menni ment 140 környékét símán vitte azonban már nem úgy lépett mint az elöbbi 30-40km-en. Ekkor lepergett az életem kb. Otthon hallgathatom, hogy megmondtuk és társai. Az autó komotosan de hazajött. Másnap diag. Légtömegmérő (kb 15.000ft). Csere és az autó ismét megtáltosodott. Használgattam az autót minden rendben volt ezután jött egy nem várt apró hiba a jobb első ablak. Eltört benne a felhúzó műanyag. Egyszerű csere új ütköző és már ment is. Ezen kívűl egy ablakmoso szivattyú cserét kellet még elvégezni egy lámpa polirozást. Azóta is vígan használom az autót kényelmes, nagy utazótempót bíró járgány. Úgy gondolom,hogy sikerült jó vásárt csinálni és remélem kiszolgál a következő gyöngyszemig ennyi vagy még kevesebb hibával. Olajcserét rögtön vásárlás után és 5000km után csináltam hiszen tudni kell, hogy az autó előtte már 3 hónapot állt. Az autót nem versenyzésre gyorsulgatásokra használom, hanem napi iskolába járásokra és hétvégi kirándulásokra. Folyamatosan karbantartom minden hónapban kap valami kis "ajándékot".

Hibalista

- légtömegmérő - fényszórok - ablakmoso motor - jobb első ablakmehanika - bal hátsó ajtózár - központi lcd

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Toledo mk2 Következő autója? RS6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)