A6-os: nem autó - fogalom!
Szöveges ítélet
Hatalmas küls? méretek, óriási bels? tér. Kényelmes ülések, csend, élményszámba men? vezetés. Extrák alig vannak, ami máshol extra, itt alapfelszerelés.
150 lovas turbómotor, félelmetes ?ser? - vajon milyen lehet a többi, ha ez a picike is ennyit tud?
Négy keresztleng?kar oldalanként el?l: olyan az úton, mintha oda lenne ragadva. Sokba kerül ez az érzet: ha kinyúlik a szilentblokk, leng?karostól megy a szemétbe, á 35000 Ft/darab. Eddig kett?t cseréltem, ezzel még szerencsésnek mondhatom magam.
Szelepdekni tömítés 10000 Ft. Nem elírás, tízezer forint. Viszont még kicseréltettem elöl az összes szíjat, (ez nem hiba, ez az el?írás) ezt 80000 forintból megúsztam, beleértve a vezérm?szíj feszít?görg?jét is.
Szóval, tele legyen a zsebe annak, aki az A6-os vezetési fílingre vágyik. Nem is fog csalódni. Kellemes h?vösben, kényelmesen utazhat, akár állandóan a baloldalon, az indexet vissza se kell kapcsolni, amíg a rend?rök le nem meszelik. A trafipax 220-at is mutathat, ha jó ritmusban közelítünk. Az se gond, ha meg kell állni: a négy tárcsafék félelmetes lassulást produkál. Persze ennek is ára van:a fékbetétek gyorsan kopnak. Márpedig fékezni kell, mert a pici motor a nagy kasztniban alig mutat valami motorféket. A turbó nagyon aranyos. Elindul, mint a vadállat, aztán 4000-es fordulatnál még rátesz két lapáttal. Hogy ilyenkor mit fogyaszt, azt még nem mértem. Ha emberi módon hajtjuk, és csak azt el?zzük meg, aki elénk kerül, akkor elég 9 liter. Még emberibben, 100 körül, és alig el?zve, akkor 8 liter. De ilyenkor bennünket kerülgetnek, és jogos a kérdés, minek az ilyennek A6-os. Ha autópályán hagyjuk érvényesülni a többieket, és megelégszünk 140-170 körül valamivel, akkor 10-11 liter. Végülis ingyen ebédet senki nem evett, ennek is ára van.
De megéri. Nagyon.
Hibalista
- lengéscsillapító elöl-hátul
- alsó leng?kar 2 db /bal oldal/
- féltengely-gumiharang /balos/
- szelepfedél-tömítés
- klímatöltés
- motorh?mérséklet-jeladó (emiatt melegen-félmelegen nehezen indult - kis alkatrész de nagy bosszúság)
- termosztát + fagyálló csere: házilag 5.200 Ft [(Márka)szervízileg: 50.000 Ft.]
- Ismét leng?kar, most jobb oldal, fels?, elöl, plusz még
- nyomtávrúd és nyomtávrúdfej ugyanott, munkával 71.000 Ft.
-
- Féltengely gumiharang a jobb oldalon is kampec, csere. FIGYELEM! Ez jó alkalom, hogy kicsit kihúzzák az ABS jeladóját, és máris "elromlott" az ABS! Ha elhiszed, fizetsz, mint Rotschild-báró!
-
- Saját hiba: a mélyrehúzott lökhárítót időnként elfelejtem, átlag évente egyszer fennakadok valamin, (járdaszegély, kő, cigarettacsikk) és rendszerint a jobb oldalon lezúzom az alját. Házilag megoldom, minek fizetni, úgyis jön a következő...
Ide hordtam szervizbe
Tanm?hely
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
saját munka
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Audi 80 1,8 | Következő autója? | most is ez van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
