A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1997-2004)

A6 2.5 TDI V6 Quattro Tiptronic 

Az ítélet értékelése
3,0(5 db)

-Murphy:Örökké nem eshet!!

Szöveges ítélet

Audi A6 2.5Tdi V6 Quattro Tiptronic 1999.
2005 áprilisában vásároltam a gépjárm?vet,kb 130 ezres futásteljesítménnyel.Úgy voltam vele,hogy végre sikerült szert tenni egy igazán komoly vasra,egy komoly germán utazóautóra ami egyszerre biztonságos,gazdaságos,ill elegáns ráadásul még összkerékhajtással is büszkélkedhet!!!
A vásárlást követte az olaj,sz?r?,légsz?r? ill. szíjjak cseréje,hogy ugye az embert ne érje kellemetlen meglepetés mégiscsak egy használt autóról van szó.
Néhány ezer gondtalan km megtétele után jelentkezett az els? probléma az autó teljesítménye kb egy Golf I-es 1.6D-re kezdett emlékeztetni: meghalt a légtömegmennyiség mér?.
Miután sikerült beszerezni az alkatrészt a turbó nyomásszabályzó dobján átszakadt a membrán igy megsz?nt a turbó mint olyan létezni.
Az új nyomásszabályzó dob beszerelése után szükségessé vált
egy másik légtömegmennyiség mér? beszerelése is.
Újabb néhány ezer km megtétele után ( de akkor ment mint állat!!!:) ) az autómata váltó mint olyan egyszercsak megsz?nt létezni,motor felpörög a gázadásra de nincs sebességi fokozat olyan mintha üresben lenne,se manuális se autómata fokozatban.
A szerel? büszkén közölte,hogy a a hiba oka egy csapágy az autómata váltóban ami valószínüleg anyagfáradás következtében tönkrement minekutánna is a fellép? h?terhelést a szimering nem tudta elviselni,elégett és elnyomta az olajat.lehetséges alternatívák:-bontott váltó beszerzése kb 250ezer(nem ajánlották mivel kétséges a futásteljesítménye,így el?fordulhat,hogy beszerelés után 500km-rel ugyanugy anyagfáradásból adódóan(típushiba) tönkremegy.
-váltóm? felújítása kb350,400ezer(1 liter váltóolaj kb:10-12ezer,tömítéskészlet kb 70-100ezer)
Mindezek mellett említést érdemel az autó azon hibája amely máig nem került javításra az autómata mellett:
Az üzemanyagszint visszajelz? a m?szerfalon.Vagy maga a m?szeregység hibás vagy a tankban lév? jeladók amelyekb?l 3 darab van (25ezer/db).
Ebb?l a meghibásból adódóan egyszer el?fordult,hogy az autó egyszercsak megállt menet közben....kellemetlen érzés amikor egy "nehéz vason" kb 150-nél elmegy minden szervó azt leáll az aparát!!!
Utánna persze az ember indítózni próbál 2-szer,3-szor azt semmi......utánna az üzemanyagra gyanakszik utánna tölt egy 5-10 lityit,indítózik újra 10,15-ször mégsem történik semmi.....
Kés?bb értesít egy autóment?t aki készségesen a helyszínre siet mondván,hogy 40-50ezerért elszállítja az autót és mivel pont ért is hozzá meg is csinálja majd valamennyiért....
Röviden összefoglava: a szerel?/autóment? kb másfél hét után megállapította,hogy az üzemanyag szivattyú a b?nös
mivel a quattró kocsikban a kardán miatt osztva van a tank igy ezen kis bizgenty?(új ára kb110-120ezer,bontottan kb30ezer)látja el a kiegyenlít? szerepét.....
a szerel? arra a megállapításra,hogy az üzemenyagszivattyú a b?nös ugy jutott,hogy szétszedte a csak roncsolással bontható egységet mivel annyi esze nem volt hogy szétszedés elött áram alá helyezve kipróbálja.....
Ezen tapasztalataimat összegezve:
ha valaki hasonló szituációba kerül vagyis leálla szekér,NE indítózzon azonnal mert ennek csak az a következménye, hogy a maradék lötyi is kimegy az adagolóból,és utánna ha tölt bele szuflát nem fog elindulni mert leveg?s a rencer és csak kb.a 35-dik próbálkozás után veszik csak fel a cuccot!
1.Ha leáll NE idítózz hanem tölt utánna üzemanyagot:pöcre indul.
2.Ha indítóztál és utántöltöttél mégsem indul PRÓBÁLKOZZ kitartóan mert el fog indulni csak kell neki kb 10-15 perc ill x.próbálkozás amig felveszi a cumót!

Összegzés:Úgy vagyok vele, hogyha majd tehetem megcsináltatom az autót mert több hibája épp ésszel végigondolva csak nem lessz:)!!!!!!!!!!!

Hibalista

- -légtömegmér? két garnitúra:bontottan kb 20ezer,felújított 1 év garanciával kb 37-40 ezer,
- -vákumszamályzó dob (a turbóhoz csatlakozik),bontottan kb20ezer,
- -memóriás elektromos ülés,
- -hátsó szélvéd? elektromos árnyékoló rolója,
- -jobb els? oldali elektomos ablakemel?,
- -üzemanyag szint visszajelz?

Ide hordtam szervizbe

Üst Autóvillamosság és szervíz Várda, Somogy megye,

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Huczek autószerel? Fonyód

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 130
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia 1.9 Tdi Következő autója? Bmw E-24,635CSi,M6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1997 (1997 - 2004)

További ítéletek (157 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)