Villámgyors Szerelmem
Szöveges ítélet
Perverzül imádtam.... az els? igazándiból jó autóm volt egy csomó Passat kombi után, leny?gözött a kezelhet?sége, az ereje, a kényelme. Vigyáztam rá, mint a hímes tojásra, fizikai fájdalmat okozott, ha valami töketlen autóstársam meghúzta az oldalát, vagy beleestem véletlenül egy Demszky-csapdába.
Kívül: Szerintem örökké elegáns, egyszer?, kiforrott vonalak, kifejezetten szerettem az els? sárvéd?ívek domborulatát..:-))
Belül: Világos - kávészín??? vaj??? - b?r, 2 lufi, kétszín? m?szerfal, és este a csúúúúcs!!!!!, mint egy helikopter cock-pit... hyperkényelmes ülések, nagy hely, azt éreztem, hogy rólam, a vezet? örömér?l szól a gép...
Motor: Olvastam egy el?ttem író kolléga véleményét: de nekem soha, semmi bajom nem volt a turbóval - s?t, mivel az öcsém használja tovább, így néha azért vezetem az édest és tudok a bajairól elmondhatom, hogy 325.000 van benne, de a turbó eredeti. Meg a motor is, pedig azóta kapott egy hülye chiptuningot is..:-(((
Az, hogy 1-2-3-ban ment, mint a mérgezett egér, nem csoda. Na de ez 4-5-6-ban is ezt csinálta, csak 3500 alá nem szabadott engedni a fordulatot, ott már nincs turbóluk. Meg csak akkor, ha siettünk..:-)))))))))))
Futóm?: Nem kell róla semmit írnom, az úgy jó, ahogyan van. Érdekes, a 90.000 km. alatt egyetlen jobb els? alsó leng?t cseréltünk, ha jól emléxem. Hihetetlen kanyarstabilitás és egyenesfutás jellemezte.. ( Télen, az összkerékkel meg lehetett kavarni, valamelyest hatékonyabban, mint malac a jégen)
:-)))
A szívem szakadt meg, hogy kiszálltam bel?le, de a józan ész - és a várható költségek növekedése - átültetett egy automata dízel Passatba.. néha elkérem az öcsémt?l, és elmegyünk, csak ketten egy kis nosztalgiázásra. Ilyenkor megsimogatom, és 140-nél tolok neki egy hármast...
Hibalista
- Beszerzés ideje: 2000. július 18.
- Km állása: 2000.07.18 120.300
- 2003.01.16 210.500
-
- Események:
-
- a. 120.350 Szerviz ( olaj, sz?r?, pollen-, és légsz?r?, hátsó stab.kitámasztók, platinagyertyák) Metal Autójavító, Bp., Nagy L. király u
-
- b., 120.400 Skyguard szerelés
- c., 135.000 Normál szerviz ( olaj, sz?r?, pollen-, és légsz?r?, vonóhorog) Metal
- d., 144.000 Els? henger gyújtótrafó-csere (Porsche Buda)
- e., 150.000 Normál szerviz, Metal ( els? féktárcsák szab + betétek)
- f., 165.000 Szerviz ( els? féktárcsák csere + betétek, kézifékkötelek cseréje, fékbetétek kopásjelz? vezetékeinek cseréje, jobb hátsó féknyereg csere) VW Óbuda
- g., 177.000 Kardántengely javítás Pillanat Szerviz, Budakeszi
- h., 180.000 Szerviz + Vezérm?szíj, görg?csere, Pillanat Szerviz, Budakeszi
- i., 188.000 M?szaki vizsga, érv: 2005 július 02.
- i., 195.000 Normál szerviz Pillanat Szerviz, Budakeszi
- j., 208.000 Bal hátsó féknyereg cse + betétek, jobb els?-alsó leng?kar cse.
- k., 210.000 Normál szerviz, Pillanat Szerviz, Budakeszi
-
Ide hordtam szervizbe
Metál Autójavító, Nagy Lajos király u.
Igyekeztek, de nem volt igazán meggy?z? a tudásuk, ezért is váltottam... kapnak egy 6-ost.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Pillanat Szerviz Budakeszi.
"Megérezte" az autó lelkét, és értett is hozzá.
Mai hozzá hordom az autóimat.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Passat Variant 2.0 | Következő autója? | Passat Variant 2.5 TDi Tiptr., lásd Gondnélküli Igásló ítélet |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
