A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.0 16V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Aki öregen is elegáns

Szöveges ítélet

Az autót 1999-ben vettem 3.8 millió Ft. volt. Életem első komolyabb autója, ami rajtam maradt, mint szamáron a fül. Nagyon megszerettem, jelenleg a feleségem jár vele. Mellette mindig volt még egy vagy több autónk. Szeretjük mind a ketten. Korrekt méretű a csomagtartója és az utastere. Az ülések nekem hosszabb távon kényelmetlenek. A motor 140 lovas, 16 szelepes és máig olajcserétől olajcseréig nem csökken az olajszint. Az üzemanyag ellátás KE-Motronik rendszerű, ami már a gyártásakor is múzeumba való volt. Nálunk a fogyasztása 11.5-12.5 liter között alakul. Ez mindig ennyi volt. Az autó kora és futásteljesítménye ellenére a kipufogórendszer még a gyári és bontatlan. De a lambdaszondánál le kellett testelni, mert a negatív feszültség szint elcsúszott. Két dologgal nem vagyok/voltam elégedett. Az egyik a generátor. A gyári nevetségesen alul méretezett,90Amperes. Amikor elkoptak a kefék akkor komplett generátort cseréltem. A gyári szabályzó itthoni ára huszon ezer forint. Az USA-ból 35.000.- forintért vadonatúj BOSCH 120amperes generátort vettem. Ez már teljes terhelés mellett is tartja 14Voltot. A másik nagy negatívum a motor hang. Amikor az autó hozzám került mentem vele a Fáy utcába és más szerelőkhöz. Gyakorlatilag mindenki azt mondta fogadjam el így. A korabeli tesztek szerint is méltatlan a hangja egy Audihoz. Tudni kell, hogy ez a motor már a Golf II-ben is muzsikált. Sajnos mára már zavaróan hangos a szelepvezérlése. Összességében nagyon megvagyok vele elégedve. Bárki aki kifog egy valóban megfelelő állapotú autót, megfog vele elégedni, és a pénztárcája sem fog fogyózni.

Hibalista

- Kopó alkatrészeken (szíjjak, szűrők, fék, gyertyák) kívül. 60.000km. alapjárati szabályzó motor. 80.000km. lambdaszonda, üzemanyagszivattyú. 85.000km.ablakmosószivattyú. 110.000km. első lengéscsillapítók. 120.000km. szelepfedéltömítés. 132.000km. hátsó lengéscsillapítók. 134.000km generátor.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 54000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 80 avant 2.6 Következő autója? Audi A8
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)