A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2,0 quattro 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Objektív autómánia

Szöveges ítélet

Egy fiatalabb, de fapados japán után került hozzám.Elsö benyomás ég és föld, a japán precizitással kispórolt anyagok itt mind megvannak.
Vannak autók, amelyeknek megvan a "feelingje", ezért lesznek az, ami.Ez is egy közülük.

Mindenki a negativ dolgokra kiváncsi a népitéletben, hát kezdem azokkal:

Elsösorban maga a márka, mint Audi.Az alkatrészek nem olcsók, drágább fenntartani, mint egy hasonló évjáratú kategóriáju BMW-t.A presztízzsel nincs gond,habár már nem mai autó.

Maga a típus:
Dízellel nincs tapasztalatom, de egyértelmüen a benzinesek gyenge pontja a K vagy KE jetronic befecskendező rendszer.Az audi még a '90es évek közepén is ugy gondolta, hogy ezt kell beépiteni az autókba,holott a Mercedes már akkor átállt, a BMW jóval korábban átállt a korszerübb befecskendezésre.
Gyenge pont, könnyen pokollá teheti a tulaj életét.Javítása csak kb 2-3 helyen szakszerü az országban (persze minden szerelö belegányol), és a befecskendező rendszer alatrészei sem olcsók!
A dízelek gondolom mint dizelek, nem problémamentesek, de a kategóriájukban jónak számitanak.

Maga az autó:
2,0 quattro, benzin-gáz.KE-jetronis, 5s seb manuális váltó.
Az autó sehol sem rohad, törve volt.Külsöre valhol átmenet a nyolcvanas évek kockái és a 2000es évek spaceshipjei közt.Méreténél fogva szimpatikus.
Könnyen irányitható, a fékek kellöen hatásosak.
Az én esetemben a váltó ami kevésbé szerencsés, sokat pörög, 5-ikben 100-nál 3000-en forog a motor.Autópályára alkalmatlan, németországban szinte kellemetlen volt vele autópályán haladni.
A quattro hajtás dicséretes,(csak havas jégen , éles kanyarodásnál vesztette el az irányt az autó) télen abban az egy hónapban nagyon büszke az ember rá.A maradék 11ben sziv a váltó áttétel és a nagyobb fogyasztás miatt.Budapesten élek, ide télen is felesleges ilyen autó.

Megbízhatósága,mint használt autüknál , függ az előző tulajtól.Sehol nem hagyott ott, ha baja van előre jelzi jóval(persze csak annak,aki tudja mire figyeljen).

Eleme a közút, ha lehet kicst kanyaros.A rövid váltó itt nyer értelmet, a négykerékhajtás kanyarokban önbizalmat ad, a határokig ugysem megy el szinte senki.

Évente 50-60,000 kmt-t megyek vele, a gázüzem reális választás.De nem a K-jetekhez, mivel ez a konstrukció nem a legmegfelelöbb rá.Alapjárat pocsék, nem tudja senki beállítani.Jók az idegeim,de napi 5 leállástol már nekem is kezd eltünni a türelmem.Benzinen egy fokkal jobb a helyet, ezen a téren szerencsém volt.Habár a motornak kávédaráló hangja van,de ez már nem a befecskendező rendszer hibája.

Összegzésben reális választás ez a tipus, kényelmes, biztonságos, nagy.
Ha valaki ilyen vásárlásán gondolkodik, ajánlom a 2,5tdi quattro kombit 6 sebességes váltóval.Értéktartóbb, praktikusabb, és ha jó a motor - problémamentes, szerethető autó lesz.

Hibalista

- lengéscsillapitok(13000/db),szilentek(2-6000/db),klima fütéscsap(8400),fütöradiator(4200),kerekcsapagyak(8000),kormányösszekötö (8000). - Szervizek: - vezérlés készlet 18 000 hozzá, - olajcsere anyagköltség 9-10 000 -

Ide hordtam szervizbe

Ismerös,korrekt,olcsó.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Almera Következő autója? E39 vagy E38 6/8 henger
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)