A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 A6 2.5 TDI Quattro 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus, kényelem fels?fokon

Szöveges ítélet

1999-ben vettem és 2004-ben váltam meg t?le.A felszereltségébe szerettem bele a legjobban:2 zónás digitklíma f?thet? motoros b?rülések állóf?tés fed.computer xenon fényszórók(bár ez utolagossan belemahinált vólt de jól m?ködött).2.5-ös turbódízel volt quattro hajtással f?szerezve.Ez volt az els? dízel autóm és egy kicsit féltem is t?le de aztán nagyon megszerettem.Er?s és dinamikus volt lehetett vele hajtani és méltóságteljessen vonulni is.Azt hittem sohasem adom el:)Amikor használni kezdtem nemsokára csúszni kezdett a kuplung.Szerel?t kelett keresnem de egy igazán jót!Eddig ugyanis nem volt jó tapasztalatom a maszekokkal márkaszervízbe meg nem akartam vinni az áraik miatt.Szerencsémre találtam egy köztes megoldást megkaptam egy szaki tel.számát aki VW Audi szakszervízben dolgozik és vállal "második m?szakot" otthon.A javítás jól sikerült elfogadható áron és szivességb?l lekérdezte az autóm el?életét is amib?l kiderült hogy valóban 70ezer km-es és minden szervízt Audi márkaszervízben kapott meg ennek nagyon örültem.Sokat mentem az autóval imádtam benne minden percet.Egyszer nagyon megharagudtam magamra mert cigarettával kiégettem a bal esl? ülést:( a két combom közötti részen.El is vittem egy szakemberhez(a márkaszervízben nem volt javíttószett csak komlett ülés)aki kijavította a hibás rész de nem tudott ugyanolyan szín? anyagot szerezni így 1 kicsit el?tött de nem volt veszélyes.Telt-múlt az id? jöttek a km-ek,egyszer nekemjöttek egy jobbkezes keresztez?désben,ez nagyon bántott mert az autó eddig sérülésmentes volt de korrektül és gyorsan meg lett csinálva.Legtöbbet autópályán mentem vele itthon szigorúan 130 de mivel sokat jártam vele németo.-ba ahol ugye nincs fels? sebessághatár az autoban-on ott utazóban vitte a 150-160 is többel nem akartam menni vele mert mégiscsak dízelmotor hajtotta aminek nem tesz jót a tartós magas fordulat.Néha persze kipróbáltam hogy mit tud a 150 lóer? a kategóriájában.Opel Omega 2.5 TD Ople Vectra 2.0 DTL Toyota Avensis D4D Ford Mondeo 2.0 CDI ezeket gyorsultam le piroslámpánál direkt megjegyeztem a márkákat:)És voltak kisebb benzinesek is.Lenyomtam egy Toyota Camry 2.2 benzinest is vele!Pedig ez nagyon-nagyon jött:)Akikkel sohasem birtam az a BMW530 D a BMW524 td meg a BMW525 tds meg ugyanez 3-as szériában:)Tudom hogy ez gyerekes dolog de olyan jólesett:)))A quattrohajtásnak szerintem csak el?nye van!igaz hogy a fogyasztást megemeli de még így is megéri.Állandó összekrék miatt sohasem nyikoroga gumi tehát az ember akármekkora gázzal is indul a nyomaték mindíg a keréken ébred és az autó úgy megy el?re mintha sinen huznák.Kanyarban hihetetlenül stabil és télen nincs is párja.Csak nevetek a BMW-seken amikor küszködnek a hóban és tekergetik a kocsi farát erre meg arra(elképzelem ahogyan a kipörgésgátló kiolvasztja a m?szerfal plexijét a sok villogástol:))na nekem ilyen gondom nincs ez megy!De vigyázat!AZ AUDI QUATTRO CSAK INDULNI TUD JOBBAN A HÓBAN/JEGES UTON HAGYOMÁNYOS MEGHJATÁSÚ AUTÓKNÁL A FÉKEZÉS EZZEL IS UGYANOLYAN!!Hiszen ezen is meg a többi személyauton is csak "négykerék"fék van:)Ebbe a hibába én is belestem az els? telemen.Amikor eladtam az A6-ost egy újabb szériásat vettem szintén 2.5 TDI csak ez már nem soros 5 hengeres hanem V6-os motorral szerelt és nem 140akárhány lóer?t tud hanem 180-at és nem sedan hanem Avant de természetessen quattro:)

Hibalista

- 1szer volt kuplungolva és 2szer vizsgáztattam le a második vizsgán volt egy komplett fékjavítás és 2 db hátsó lengéscsill. csere(budapesti utak miatt aszondják)Ja és 1szer furcsa ropogó hangot halottam kormánytekerés közben és a bal els? toronycsapágyat kelett cserélni.Meg 4 év után a riasztó távirányítójába elemet:)

Ide hordtam szervizbe

X.Y.Péter nagyon ért a márkához precíz gyors és alapos.Az ember bármit kérdez t?le az autóról egyb?l tudja rá a választ.Az els? olyan szerel? akire nyugodtan rá mertem bízni a kocsimat!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

VW Audi márkaszervíz:a bal els? ajtomat/sárvéd?met javítottak és festették 1 csúnya karambol után kifogástalan lett és gyorsan kész is volt.Az áraik biztos magassak de a biztisító állta a cekket:)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Opel Vectra1.8i Következő autója? Audi A6 2.5 TDI Quattro Avant
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)