A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » A6 (1994-1997)

A6 2.2T quattro 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Korrekt

Szöveges ítélet

Pont úgy muzsikál ahogy vártam. Teljesítményét tekintve az erősek között ő a gyenge, a gyengék között ő az erős. A súly-lóerő arány ideálisnak mondható (1,8t/230Le), de semmi extra. A gyár által írt 6,8mp/100km gyorsulási adatnak megfelelő értéket szerintem új korában produkálta, bár most sincs messze tőle a 7,5mp-cel. ...vagy lehet, hogy én csinálok valamit rosszul.
Mindenesetre szép és jó kiállású, dögös négykerekű. Azoknak ajánlom ezt a tipust, akik kb. 1,5-2 MFt-ért akarnak olyan autót venni, amivel főként (70-80%) autópályán közlekednek. Ott érzi otthon magát igazán és ott lehet kihasználni a teljesítményt is. Az én vasam 240 km/h-nál vérzik el, de a 200 km/h utazósebességért nem sértődik meg. Sőt! Ott érzi jól magát! De ennek a sebességnek ára van, mégpedig a nem kevesebb mint 13-14L/100km fogyasztás. 100-140km/h között 10-11L-rel is beéri.
A szervízköltsége viszont igen magas, inkább csillagászati árakat kell elképzelni. Itt az alkatrészekre is és a szervízóradíjra (11.000 Ft/óra a Porsche Pestnél) gondolok. De higgyétek el, nem érdemes a gagyit megvenni ebbe a vasba, mert a teljesítmény és a sebesség megköveteli a jó gyártóktól -főként a gyári beszállítóktól- beszerelt alkatrészeket. Amit eltúlzottnak tartok az a gyújtógyertya amelyet a gyár előír, ugyanis platina gyertyát ír és ennek darabára 7.000 Ft! 5db kell!!
Az összkerék meghajtás előnyire nem térek ki, de egyébként is ez a jó dolog más márkáknál is elérhető.
Mindezek mellett azt mondom, hogy aki viszonylag erős autót akar, amely télen is hihetetlen vezetési élményt nyújt, az ezt a típust nyugodtan megveheti.

Hibalista

- Ékszíjfeszítő görgö (mellbevágó, de az új ára: 160.000 Ft)
- Első lengéscsillapítók (a gyári 24.000 Ft/db)
- Lambdaszonda (30.000,- Ft)
- Benzinszűrő (hihetetlen, de 18.000 Ft a gyári)
- Motorvezérlő elektronika (247.000,- Ft)
- Kormányszervó (nincs utángyártott és nincs javítókészlet, csak a gyárit lehet megvenni 212.000,- Ft-ért)
- Fékrásegítő szervó szelep (itt sincs utángyártott és nincs javítókészlet, csak a gyárit lehet megvenni 110.000,- Ft)

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 124000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Mercedes 190E 1.8i Következő autója? Mercedes
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi A6 1994

További ítéletek (84 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)